پی ایم کیئرفنڈسے ملتی جلتی آئی ڈی بناکر کیاجارہاہے دھوکہ


بھوپال:11اپریل(نیانظریہ بیورو)
حکومت نے کورونا کے خلاف جنگ لڑنے کے لئے ہنگامی فنڈ بنانے کا اعلان کیا تھا۔ اس کے لئے وزیر اعظم مودی نے تمام باشندگان سے اپیل کی ہے کہ وہ ان کی رضا مندی کے مطابق گرانٹ دیں۔ وزیر اعظم مودی کی اپیل کے بعد بہت سے لوگ پی ایم کیئر فنڈ میں چندہ کے لئے آگے آئے ، لیکن افسوس کہ کچھ لوگوں کے پیسے صحیح جگہ پر نہیں پہنچ سکے ہیں۔ جعلسازوں نے بھی اس موقع کو اپنی کمائی کا ایک ذریعہ بنایا ہے اور ہر روز ، ایسی فیک آئی ڈی سے کیئرفنڈ بنا کر فراڈ کیا جارہا ہے جو پی ایم کیئر فنڈ کی شناخت سے ملتا جلتاہے۔
ہر روزبنائی جارہی ہے جعلی آئی ڈی :
کورونا جیسے خطرناک انفیکشن کے پیش نظر ملک بھر میں لاک ڈاو¿ن کیا گیا ہے۔ ادھر ، وزیر اعظم نریندر مودی نے بھی لوگوں سے کورونا سے نمٹنے کے لئے رضاکارانہ طورپرگرانٹ دینے کی اپیل کی تھی۔ اس کے لئے ، پی ایم کیئر فنڈ کے نام سے یو پی آئی آئی آئی ڈی بھی جاری کیا گیا ہے۔ بتایا جارہا ہے کہ پی ایم کیئر فنڈ کی طرح ہر دن تقریبا 2500 آئی ڈی رجسٹرڈ ہو رہے ہیں۔ لہذا یہ ضروری ہے کہ چندہ دینے والے افراد کو صحیح ID معلوم ہو۔وزیر اعظم کیئر فنڈ میں عطیہ کرنے کے لئے ، اصلی آئی ڈی کچھ اس طرح بتایاجارہاہے ہے، یو پی آئی آئی ہے ۔[email protected] ۔اس کے علاوہ اگر آپ کے پاس لنک یا میسج ہے تو اس سے ملالیں،ورنہ یہ آئی ڈی اگر وہاں موجود نہیں ہے۔تو بالکل بھی چندہ نہ دیں۔ فنڈ کے نام پر آپ کو دھوکہ دینے کی کوشش ہوسکتی ہے۔
گرانٹ سے پہلے درست آئی ڈی چیک کریں:
ہر روز جعلی آئی ڈی اور جعلسازی کے پیش نظر مدھیہ پردیش سائبر سیل نے بھی ایڈوائزری جاری کی ہے۔ جس میں یہ واضح طور پر کہا گیا ہے کہ کورونا وائرس ، وزیر اعلی ریلیف فنڈ اور وزیر اعظم کیئر فنڈ پر جعلسازی کی جارہی ہے۔ اس کے ساتھ ہی ، سائبر سیل نے کہا کہ دینے سے پہلے صحیح آئی ڈی تلاش کریں اور صحیح یو پی آئی آئی ڈی میں عطیہ کریں۔تاکہ آپ کے پیسوں کاصحیح استعمال ہوسکے۔