بھوپال میں کورونا کے خوف سے لوگ شہروںسے فارم ہاوس ہو رہے ہیں منتقل


بھوپال:6اپریل(نیانظریہ بیورو)راجدھانی بھوپال میں کورونا وائرس کا خطرہ تیزی سے بڑھ رہا ہے۔ بھوپال میں کورونا مثبت معاملوں کی تعداد میں مسلسل اضافہ ہورہا ہے۔ بھوپال میں کیرواں علاقے میںمیں جن لوگوں کے فارم ہاو¿س ہیں ۔وہ لوگ اب شہرکی گھنی آبادی سے دورہونے کی فکرکرہے ہیں۔جس کی وجہ سے انہیں کورونا کاخوف بھی ستارہاہے ،اس بیماری سے محفوظ رہنے کے لئے کچھ لوگ اپنے اپنے فارم ہاو¿س میں قیام کیلئے پہنچ رہے ہیں۔ جس کے بعد اس علاقے میں سختی بھی بڑھا دی گئی ہے۔بھوپال کے لوگ شہروں سے فارم ہاو¿س کی طرف ہجرت کرنے مجبورہیں۔
معلوم ہوکہ بھوپال کے کیرواںڈیم علاقے میں ، شہر کے بہت سے مشہور لوگوں کے مکانات تعمیر ہیں۔ ویسے ، یہ کنبہ 2 ماہ میں ایک بار ان فارم ہاو¿س جاتا تھا۔ کورونا اور لاک ڈاو¿ن جیسی وبائی بیماری کی وجہ سے بہت سے کنبے مکمل طور پر اپنے ہی فارم ہاو¿س منتقل ہوگئے ہیں۔
شہر میں بڑھتے ہوئے کورونا مثبت کیس کی وجہ سے ، ان لوگوں کا ماننا ہے کہ فارم ہاو¿س مکانات شہر سے کئی کلومیٹر دور تعمیر کیے گئے ہیں ، جہاں خالص ہوا اور خوشگوارفضا بھی موجود ہے۔ لہذا جب تک لاک ڈاو¿ن ہوتا ہے ، ان خاندانوں نے فارم ہاو¿س کو اپنا گھر بنا لیا ہے۔ لیکن یہاں بھی انتظامیہ لوگوں کی بڑھتی ہوئی تعداد کے بارے میں چوکس ہے۔انتظامیہ کے لئے مزیدپریشانی کاباعث ہے کہ اب ان علاقوں کی بھی سخت نگرانی کرنی پڑرہی ہے۔
یہ لوگ کورونا انفیکشن سے بچنے کےلئے اپنے فارم ہاو¿س میں قیام کرنے پہنچے:
بھوپال میں کورونا انفیکشن کا خطرہ مسلسل بڑھتا جارہا ہے ، جس طرح سے روزانہ کورونا مثبت مریض مل ر ہے ہیں۔اسی طرح اس سے بچنے کے لئے کچھ لوگوں نے فارم ہاو¿س کا رخ اختیارکیا ہے ، اور راجدھانی سے متصل کلیاسوت ڈیم کے علاقے میں بڑی تعداد میں فارم ہاو¿س امیروں کا سہارا بن گیا ہے۔ واضح رہے کہ کورونا انفیکشن کا خطرہ مسلسل بڑھتا جارہا ہے ، جس طرح سے روزانہ کورونا مثبت مریض سامنے آرہے ہیں۔وہیں اس سے بچنے کے لئے امیروں نے فارم ہاو¿س کا رخ کیا ہے اور راجدھانی سے متصل کلیاسوت ڈیم کے علاقے میں بڑی تعداد میں ، یہ فارم ہاو¿س امیروں کا سہارا بن چکے ہیں۔
غورطلب ہے کہ عام طور پر صرف چھٹیوں یا خاص پروگراموں کے دوران ہی امیرلوگ فارم ہاو¿س پہنچتے ہیں ، لیکن بھوپال میں کورونا کی منتقلی جس طرح ہو رہی ہے ، اس سے بچنے کے لئے ، اب امیروں نے فارم ہاو¿س کی طرف رخ کیا ہے اور اپنے کنبے کے ہمراہ وہ صاف اور محفوظ ماحول میں رہنے کے لئے فارم ہاو¿س کوہی اپناٹھکانہ بنارہے ہیں۔