قومی یومِ خواتین پر اینڈ ٹی وی فنکاروں نے سروجنی نائیڈو کو کیا یاد

بھوپال 07فروری(نیا نظریہ بیورو)ہر سال سروجنی نائیڈو کی یوم پیدائش پر خواتین کا قومی دن منایا جاتا ہے۔ انہوں نے اپنے کام اور کامیابیوں کے ذریعے بہت سے لوگوں کو متاثر کیا ہے کہ ہمارے لیے لامحدود امکانات ہیں۔نیز ہم اپنی مضبوط قوت ارادی اور محنت سے کچھ بھی ممکن کر سکتے ہیں۔خواتین کے قومی دن پر اینڈ ٹی وی کے فنکار مولی گنگولی (مہاستی انسوئیہ، ‘بال شیو’)،اکانشا شرما (سکینہ مرزا، ‘اور بھائی! کیا چل رہا ہے؟’)، کامنا پاٹھک (راجیش، ‘ہپو کی الٹن پلٹن’)،شبھانگی عطرے (انگوری بھابی، ‘بھابی جی گھر پر ہیں’) نے اس لیڈر کے شاندار کام اور شراکت کو یاد کیا۔اینڈ ٹی وی کے ‘بال شیو’ کے مولّی گنگولی عرف مہاستی انوسوئیہ کہتے ہیں سروجنی نائیڈو اپنے وقت کی ماہر نسواں تھیں۔ جس نے ہندوستان میں خواتین کے لیے مواقع کے کئی دروازے کھولے۔وہ ہندوستان کی گورنر کے طور پر خدمات انجام دینے والی پہلی خاتون تھیں۔ان کی یوم پیدائش ہندوستان میں خواتین کی طاقت کی ترقی کے جشن کی علامت ہے۔انہوں نے مجھے خود پر یقین کرنے کی ترغیب دی۔اپنے کام اور تعلیم کے ذریعے انہوں نے دنیا کو فتح کرنے کے راستے میں مدد کی۔اکانشا شرما عرف اینڈ ٹی وی کے ‘اور بھئی کیاچل رہا ہے ؟’ سکینہ مرزا کا کہنا ہے کہ سروجنی نائیڈو اپنی بات کی پکی تھیں۔ان کی نظمیں بہت اچھی ہیں اور جو وہ کہتی تھیں اس کی جھلک ان کے کاموں میں بھی نظر آتی ہے۔انہوں نے ثابت کر کے بتایا کہ کسی چیز کے حصول کا تعین خوف سے نہیں ہوتا۔کامیابی کے لیے صحیح سمت میں لگن اور محنت کی ضرورت ہے۔

اینڈ ٹی وی کے ہپو کی الٹن پلٹن کے کامنا پاٹھک عرف راجیش کہتی ہیں سروجنی نائیڈو نے انڈین ویمن ایسوسی ایشن کے قیام میں اہم کردار ادا کیا۔انہوں نے ملک کی آزادی کے لیے ہندوستانی قومی تحریک میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیا۔ سروجنی ایک قابل ذکر آزادی پسند، رہنما، ہنر مند مقرر اور مثالی منتظم تھیں۔ انہوں نے ہم جیسی بہت سی خواتین کو اپنا اظہار کرنے اور آزاد زندگی گزارنے کا راستہ دکھایا۔

‘بھابی جی گھر پر ہیں’ کی شبانگی عطرے عرف انگوری بھابی کہتی ہیںکہ “بچپن میں میرے والد مجھے سروجنی نائیڈو کی کتاب ‘دی گولڈن ایش ہولڈ’ اور ان کے ‘سونگ آف ڈریم’ کی نظمیں پڑھ کر سنایا کرتے تھے۔ان اشعار نے مجھے بہت متاثر کیا۔میں نے ان سے جو سب سے بڑا سبق سیکھا وہ یہ ہے کہ جہاں چاہ وہاں راہ۔

دیکھیں “بال شیو” رات 8 بجے اور بھئی کیا چل رہا ہے؟ رات 9:30 بجے، ہپو کی الٹن پلٹن رات 10:00 بجے اور ‘بھابی جی گھر پر ہیں’ رات10:30 بجے۔ہر پیر تا جمعہ، صرف اینڈ ٹی وی پر۔