بیٹی وامیکا کی تصویر وائرل ہونے کے بعد وراٹ اور انوشکا نے کی عاجزانہ اپیل

انوشکا نے اپنی انسٹاگرام پوسٹ میں کہا کہ وہ نہیں جانتی تھیں کہ کیمرے کا فوکس ان کی بیٹی پر ہے، انہوں نے مداحوں اور میڈیا سے درخواست کی کہ وہ ان کی بیٹی کی مزید تصویریں شیئر نہ کریں۔

ممبئی: کرکٹر وراٹ کوہلی اور ان کی اہلیہ اداکارہ انوشکا شرما نے پیر کو ایک بیان جاری کرتے ہوئے مداحوں اور میڈیا سے اپیل کی ہے کہ وہ ان کی بیٹی کی تصویریں انٹرنیٹ پر وائرل ہونے کے بعد ان کی بیٹی کی تصویریں شیئر نہ کریں۔ انوشکا نے اپنی انسٹاگرام پوسٹ میں کہا کہ وہ نہیں جانتی تھیں کہ کیمرے کا فوکس ان کی بیٹی پر ہے۔ انہوں نے مداحوں اور میڈیا سے درخواست کی کہ وہ ان کی بیٹی کی مزید تصویریں شیئر نہ کریں۔

ہندوستان اور جنوبی افریقہ کے درمیان اتوار کو کھیلے گئے تیسرے ون ڈے کے دوران کیمرے نے انوشکا شرما پر فوکس کیا، جو اپنی ایک سالہ بیٹی کو اپنی بانہوں میں لئے ہوئے تھیں۔ یہ پہلا موقع تھا جب وامیکا کا چہرہ دنیا کے سامنے آیا۔ اس کی تصویر فوراً سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

نیو لینڈز، کیپ ٹاؤن میں فائنل میں کوہلی کے 64ویں ون ڈے ففٹی کے بعد انوشکا اور وامیکا کو تالیاں بجاتے اور جشن مناتے ہوئے دیکھا گیا۔ ساتھ ہی وراٹ کوہلی نے اپنی پوسٹ میں کہا کہ ہیلو فرینڈز، ہمیں معلوم ہوا ہے کہ ہماری بیٹی کی تصویر کل میچ کے دوران لی گئی تھی اور اسے کافی شیئر بھی کیا گیا تھا۔ ہم آپ سب کو بتانا چاہتے ہیں کہ اس وقت ہمیں بالکل معلوم نہیں تھا کہ کیمرہ ہماری طرف ہے۔ آپ سب سے ہماری وہی اپیل ہے جو ہم نے پہلے کی تھی۔ اگر وامیکا کی تصویر نہ لی جائے یا شائع نہ کی جائے تو ہم اس کی بہت تعریف کریں گے۔ شکریہ۔

انوشکا نے انسٹاگرام پر لکھا کہ ’’اس معاملے پر ہمارا موقف اور اپیل ہے کہ اگر وامیکا کی تصاویر/شائع/براڈکاسٹ نہ کی جائیں تو ہم واقعی اس کی تعریف کریں گے۔‘‘ دونوں مشہور شخصیات نے تعدد مواقع پر اپنے مداحوں اور میڈیا سے درخواست کی ہے کہ وہ ان کی بیٹی کی تصویریں شائع نہ کریں، یہ کہتے ہوئے کہ وہ اسے میڈیا سے دور اپنی زندگی گزارنے کا موقع دینا چاہتے ہیں۔