جی ایم سی میں پلازمہ تھیراپی کا تجربہ شروع:


نتائج کے بعد پتہ چلے گاکہ کتنامو¿ثرہے:ماہرین
بھوپال:6مئی(نیانظریہ بیورو)
راجدھانی بھوپال کے گاندھی میڈیکل کالج نے کورونا وائرس کو شکست دینے کی جنگ میں ایک قدم اور آگے بڑھایا ہے۔ جی ایم سی میں کورونا وائرس کے انفیکشن کی روک تھام کے لئے پلازما تھراپی کا کلینیکل ٹرائل شروع ہوگیا ہے ، جس کے لئے اس نے انڈین کونسل آف میڈیکل ریسرچ سے منظوری بھی حاصل کرلی ہے۔
ڈاکٹر سمی دوبے ، ایچ او ڈی ، محکمہ طب ، نے مائکروبایولوجی اور پیتھالوجی کے شعبہ کے اشتراک سے ایک پروجیکٹ تیار کیا اور اسے کلینیکل ٹرائل کی منظوری کے لئے آئی سی ایم آر کو بھجوا دیا۔ جس کی اب منظوری مل گئی ہے۔
کلینیکل ٹرائل کی منظوری کے بعد ، یہ ٹرائل پروٹوکول کے مطابق شروع کیا گیا ہے۔ جی ایم سی کے ڈین ڈاکٹر ارون سریواستو نے کہا کہ متاثرہ افراد ، جو کورونا وائرس سے ٹھیک ہوئے ہیں ، اب ان کے جسم میں اینٹی باڈیز تیار ہوتی ہیں۔
جو مریض فی الحال انفیکٹیڈ ہیں ان کا علاج ایسے مریضوں کا پلازما لے کر کیا جائے گا۔ تاہم ڈاکٹروں کوکہنا ہے کہ اس کے ذریعے ہونے والا علاج سو فیصد کامیاب نہیں ہوسکتا۔ یہی وجہ ہے کہ ہم ابھی کلینیکل ٹرائلز کر رہے ہیں تاکہ یہ جان سکے کہ یہ کتنا موثر ہے اور آزمائشی نتائج کے بعد یہ معلوم ہوجائے گا کہ یہ عمل کتنا بہتر ہے۔
اس کے نتائج کب تک حاصل ہوں گے اس پر ، ڈین ڈاکٹر سریواستو کا کہنا ہے کہ یہ اس پر منحصر ہے کہ مریض کس حالت میں ہے۔ مریض کی حالت سنگین ہے یاصرف معمولی سی بیماری میں مبتلا ہے ، اس کی عمر کیا ہے ، یہ سارے حقائق علاج کو متاثر کرتے ہیں۔