حجاج کی تعدادپرمنحصرہے بھوپال سے روانگی کی پرواز: مقصود احمد خان

بھوپال :2مارچ(نیانظریہ بیورو)
ریاست کے حاجیوں کے لئے بھوپال سے براہ راست پرواز کے معاملے میں کسی راحت کے آنے کی امید کی جاسکتی ہے۔ اس کے لئے بھوپال کو زیادہ سے زیادہ تعداد میں اندور اور بھوپال کے حاجیوں کو متحرک کرنا ہوگا۔ فی الحال ، ممبئی اور بھوپال سے براہ راست پرواز صرف اسی صورت میں کرایوں میں فرق کم کرنے کے لئے کی جاسکتی ہے جب یہاں سے حاجیوں کی تعداد زیادہ ہوگی۔
مرکزی حج کمیٹی کے سی ای او ڈاکٹر مقصود احمد خان نے پیر کو ریاستی حج کمیٹی میں ایک پروگرام کے دوران یہ بات کہی۔ خان یہاں ایک تعلیمی پروگرام میں حصہ لینے آئے تھے۔ اس دوران ، حج کمیٹی تک پہنچنے پر ان کا استقبال کیاگیا۔ اسی دوران انہیں ریاست کے حاجیوں کو درپیش مشکلات سے بھی آگاہ کیا گیا۔ اقلیتی بہبود کے وزیر عارف عقیل کی جانب سے دیئے گئے میمورنڈم اور مطالبے پر انہوں نے کہا کہ جب یہاں سے براہ راست پروازوں کی تعداد میں اضافہ ہوتا ہے تو ایسی صورتحال میں حج کے کرایہ میں فرق کی مقدار کو کم کیا جاسکتا ہے۔ انہوں نے اندور اور بھوپال کے امبارکیشن مقامات سے آنے والے زائرین کو بھوپال سے روانہ ہونے کا مشورہ دیا ، تاکہ زیادہ مسافروں کی موجودگی سے حاجیوں کو عام ہوائی کرایوں کے ساتھ ممبئی جانے کا موقع مل سکے۔ ڈاکٹر مقصود نے تعلیمی سرگرمیوں کے لئے حج ہاو¿س کے قریب بڑی عمارت کو استعمال کرنے کا بھی مشورہ دیا۔ انہوں نے کہا کہ جس طرح ممبئی حج ہاو¿س میں سول خدمات کی تیاری کے لئے کوچنگ کی کلاسز چلائی جارہی ہیں ، اسی طرح بھوپال حج ہاو¿س میں بھی انتظامات کئے جاسکتے ہیں۔ انہوں نے بہار میں پٹنہ حج ہاو¿س کو اس کی بنیاد بنانے کے بارے میں بھی بات کی۔ انہوں نے کہا کہ حج کمیٹی کی ذمہ داران ایک مرتبہ پٹنہ ہاو¿س جائیں اور وہاں کی سرگرمیاں دیکھیں۔ حج کمیٹی کے سی ای او نے اسٹیٹ حج ہاو¿س کی توسیع کے لئے ضروری فنڈجاری کرنے کی بھی یقین دہانی کرائی۔ وزیرعقیل نے حج ہاو¿س میں خواتین کے لئے الگ انتظامات کرنے کے لئے تقریبا ً تین کروڑ روپئے کی رقم کا مطالبہ کیا تھا۔ اس پر سی ای او ڈاکٹر خان نے ایک تجویز پیش کرنے کا مشورہ دیا ہے ، جس کے بعدضروری رقم کا انتظام کیا جائے گا۔
باکس
عارف عقیل نے ریاست کاکوٹہ بڑھانے کاکیا مطالبہ
اقلیتی بہبود وزیر عارف عقیل نے کہا کہ ایک وقت تھا جب ریاست سے جتنی درخواستیں دی جاتی تھیں ، ہر ایک کو حج کرنے کا موقع ملتا تھا۔ لیکن بڑھتے ہوئے کوٹے نے حج درخواست دہندگان کے سامنے مایوسی کے حالات پیدا کردیئے ہیں۔ سی ای او سنٹرل حج کمیٹی نے وعدہ کیا ہے کہ اس مرتبہ دوسری ریاستوں سے زیادہ سے زیادہ سیٹیں مدھیہ پردیش کو دینے کی کوشش کی جائے گی ، تاکہ لوگوں میں مایوسی برائے نام محسوس ہو۔ پروگرام کے دوران مفتی شہر مفتی ابوالکلام ، ضلع متولی کمیٹی کے صدر عبد المغنی ، مساجد کمیٹی کے صدر عبدالحفیظ ، وقف بورڈ کے ایڈمنسٹریٹر
نثار احمد ، حج کمیٹی ممبران عامر عقیل ، ناظمہ انصاری ، سابق کونسلر سرور خان ، شاہد علی کے علاوہ ضلع حج کمیٹی کے صدر اور شہری موجود تھے۔