کورونا پر سیاسی ہنگامہ:


جب کمل ناتھ کام کررہے تھے ، تو شیو راج ایم ایل اےز خرید رہے تھے: درگیش شرما
بھوپال:18اپریل(نیانظریہ بیورو)
مدھیہ پردیش میں کوروناکی تباہی رک نہیں رہی ہے۔۔ سیاسی جماعتیں جنہوں نے بحران کے وقت مل کر کام کرنے کا وعدہ کیا تھا وہ اب سیاست پر اتر آئے ہیں۔ کمل ناتھ کے وزیر اعلی کی حیثیت سے رہتے ہوئے کورونا وائرس کے خلاف اٹھائے گئے اقدامات کے سوال کے جواب میں کانگریس نے اب جواب دیا ہے۔ کوروناوبا کو روکنے کے لئے اس وقت کمل ناتھ حکومت کی کوششوں کے بارے میں معلومات دیتے ہوئے کانگریس نے کہا ہے کہ جب کمل ناتھ کام کررہے تھے تو شیو راج سنگھ ایم ایل اےز خرید رہے تھے۔ کانگریس کا کہنا ہے کہ شیو راج سنگھ کو ریاست کے لوگوں سے معافی مانگنی چاہئے اور وزیر اعلیٰ کے عہدے سے استعفیٰ دینا چاہئے۔بتایاجاتاہے کہ کانگریس نے کمل ناتھ حکومت کی بروقت کوششوں کے بارے میں معلومات دی ہیں ، کہ ، 3 فروری ،16 فروری کو ، سوشل میڈیا پر اخباروں میں ایک اپیل جاری کی گئی ۔کانگریس نے ان اپیلوں کی تصاویر بھی اخباروں میں شیئر کی ہیں۔مدھیہ پردیش کانگریس ترجمان درگش شرما کا کہنا ہے کہ ، آج پوری ریاست کا ہر شہری یہ جاننا چاہتا ہے کہ مدھیہ پردیش میں کورونا وائرس سے لڑنے میں کس نے سب سے زیادہ عدم اطمینان کا مظاہرہ کیا۔ شیو راج سنگھ کہتے ہیں کہ کانگریس نے کچھ نہیں کیا ۔ لہذا ، کانگریس اب تمام دستاویزات عوام کے سامنے پیش کررہی ہے۔
شرما نے بتایا کہ جب 3 فروری کو ہندوستان میں کورونا سے متاثرہ مریض پایا گیا تھا ، کمل ناتھ نے اس ضمن میں مسلسل کام کرنا شروع کیا تھا۔ اس دوران بہت سارے اہم فیصلے لئے گئے۔ عوام کو بیدار کرنے کے لئے پمپلیٹ تقسیم کیے گئے ، ویڈیو کلپس لگادی گئیں ، سماجی تنظیمیں اس میں شامل تھیں۔ اسکول کالج کو بند کرنے کا فیصلہ کیا گیا۔ مدھیہ پردیش میں ہونے والے آئیفا ایوارڈز کی تاریخ میں توسیع کردی گئی ۔
ترجمان درگش شرما کا کہنا ہے کہ بی جے پی نے مدھیہ پردیش کے وزیر صحت کو معاشی لالچ دے کر مدھیہ پردیش کا نظام تباہ کردیا ۔ شیو راج خودوزیراعلیٰ بننا چاہتے تھے ، لہذا کورونا سے لڑنے کے لئے مدھیہ پردیش حکومت کی پوری تیاریوں کو ختم کرکے اس نے مدھیہ پردیش کے لوگوں کو پریشانی میں ڈال دیا۔ انہوں نے کہا کہ انہیں وزیراعلیٰ بننے کا کوئی حق نہیں ہے ، لہذا شیو راج سنگھ کو ریاست سے معافی مانگنی چاہئے اور فوری طور پر وزیر اعلی کے عہدے سے استعفیٰ دینا چاہئے۔ شرما نے کہا کہ ، بی جے پی کی سازش کی وجہ سے ، آج ریاست کورونا وائرس سے لڑ رہی ہے اور ریاست کا شہری پریشانی میں مبتلا ہے۔