اُجین پولیس کی پہل: ٹریفک قوانین کیخلاف ورزی پر20 چوراہوں پر نصب ایل ای ڈیز پر نام کیا جائےگا ظاہر


اُجین19نومبر(نیا نظریہ بیورو)اُجین پولیس ٹریفک قوانین کی خلاف ورزی کرنے والوں کو سبق سکھائے گی۔ ٹریفک قوانین کی خلاف ورزی کرتے ہوئے اگر کسی چوراہے پر سی سی ٹی وی میں قید ہوئے تو تو ایل ای ڈی پر گاڑی کا نام کے ساتھ نمبر بھی آویزاں ہوگا۔ یہ ایل ای ڈی شہر کے 20 سے زیادہ چوراہوں پر لگی ہے۔ اس وقت شہر کے مختلف چوراہوں پر روزانہ 800 سے زائد افراد ٹریفک قوانین کی خلاف ورزی کر رہے ہیں۔اسمارٹ سٹی کے ذریعے 20 سے زیادہ چوراہوں پر مربوط ٹریفک نظام نصب کیے گئے ہیں تاکہ شہر میں افراتفری کی ٹریفک کو ہموار طریقے سے چلانے اور محفوظ بنایا جا سکے۔ اس کے ذریعے شہر کی ٹریفک کو کنٹرول کیا جا رہا ہے۔
مسلسل مشورے دینے کے بعد بھی بہت سے ڈرائیورز سٹاپ لائن کراس کر کے سرخ بتی پر گاڑی کھڑی کر رہے ہیں۔ اس کے علاوہ، بہت سے لوگ سرخ لکیر کود رہے ہیں۔ چوراہے پر نصب کیمروں کی مدد سے ایسے تمام افراد کے نمبر ٹریس کرنے کے بعد قواعد کی خلاف ورزی کرنے والے تمام افراد کے گھروں کو 500 روپے کے چالان بھیجے گئے تاہم بہت سے لوگوں نے حد گزرنے کے باوجود چالان کی رقم جمع نہیں کرائی۔ حد سے تجاوز کر گیا.
ایسے لوگوں کو سبق سکھانے کے لیے پولیس نے شہر بھر میں لگائی گئی ایل ای ڈی سکرینوں پر نام عام کرنا شروع کر دیا ہے۔ اے ایس پی امریندر سنگھ نے کہا کہ بار بار نوٹس بھیجنے کے بعد بھی جن لوگوں نے چالان کی رقم جمع نہیں کرائی ان کے ناموں کو عام کیا جا رہا ہے۔ اس کے بعد سب کے لائسنس منسوخ کرنے کا عمل شروع ہو جائے گا۔
بھرت پوری، دسہرہ میدان، تین بٹی، ٹاور، چامنڈا، اندور گیٹ، نانا کھیڑا، مہامرتیونج گیٹ، شانتی پیلس، تریوینی میوزیم، ہرسدھی اسکوائر، انجینئرنگ کالج، تریوینی اسکوائر، مکودیا عام اسکوائر، اندرا نگر۔