بھوپال میں ہلکی بارش،کہرے کی وجہ سے 48گھنٹے میں بڑھ سکتی ہے سردی


بھوپال19نومبر(نیا نظریہ بیورو)بحیرہ عرب میں بننے والے طوفان کی وجہ سے مدھیہ پردیش میں دو دن سے بارش ہو رہی ہے۔ اس کی وجہ سے بھوپال میں دو دن تک بادل چھائے رہے۔ جمعہ کی شام ہلکی بارش شروع ہوئی۔ محکمہ موسمیات کے مطابق آئندہ 24 گھنٹوں کے دوران چمبل سمیت 8 اضلاع میں ہلکی سے درمیانی بارش ہوسکتی ہے۔ اس وقت گوالیار سے راجستھان تک ایک گرت بن چکی ہے۔ اس لیے بارش ہو رہی ہے۔
ماہر موسمیات وید پرکاش سنگھ نے کہا کہ اب کہرے کی وجہ سے اگلے 48 گھنٹوں کے اندر سردی میں اضافہ ہوگا۔ اس کی وجہ سے نومبر کا آخری ہفتہ بہت سرد ہو سکتا ہے۔ اس کا سب سے زیادہ اثر اندور، اُجین اور گوالیار-چمبل ڈوےژن میں ہوگا۔
وید پرکاش سنگھ نے کہا کہ بحیرہ عرب کے ساتھ مغربی ہوائیں چل رہی ہیں۔ اندور، اُجین اور گوالیار-چمبل ڈوےژن سب سے زیادہ متاثر ہوئے ہیں۔ ان علاقوں میں آئندہ دو روز تک ہلکی سے درمیانی بارش کا امکان ہے۔ بادل چھائے رہنے سے درجہ حرارت بڑھ گیا ہے۔ اگلے تین دن دیکھے گا۔
فی الحال تمل ناڈو-کرناٹک خطہ پر کم دباو ¿ کا علاقہ سرگرم ہے۔اس سے آندھرا پردیش-اڈیشہ تک ایک گرت گزر رہی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ مشرقی وسطی بحیرہ عرب میں طوفانی سرگرمیوں کے ساتھ کم دباو ¿ کا علاقہ سرگرم ہے۔ کم دباو ¿ کے اس نشان زدہ علاقے سے شمالی مہاراشٹر کے راستے جنوبی مدھیہ پردیش تک ایک گرت بھی گزر رہی ہے۔ اس کی وجہ سے مدھیہ پردیش میں بارش ہو رہی ہے۔
چمبل ڈوےژن کے اضلاع اور رتلام، نیمچ، مندسور، گوالیار، شیو پوری اور دتیا اضلاع میں ہفتہ کی صبح تک مزید بارش کا امکان ہے۔ اس کے علاوہ گوالیار ڈوےژن کے اضلاع بڑوانی، علی راج پور، جھابوا، دھار، اندور، اُجین، دیواس، شاجاپور، آگر، بھنڈ، مرینا اور نواڑی اضلاع میں گرج چمک کے ساتھ بارش اور گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔
ساہا نے کہا کہ تیز بارش کا کوئی امکان نہیں ہے لیکن اگر مسلسل بادل چھائے رہے تو بارش کے امکانات زیادہ ہو سکتے ہیں۔ مزید بارش ہوئی تو اچانک سردی بڑھ جائے گی۔
بحیرہ عرب کے ساتھ ساتھ خلیج بنگال میں کم دباو ¿ کا علاقہ بنا ہوا ہے۔ دونوں کی وجہ سے ریاست بھر میں بادل چھائے رہنے کی وجہ سے بارش ہو رہی ہے۔ جمعہ کی صبح تک نیمچ مروکھیڑا ایسٹ میں 5 انچ، سٹی میں 3.5 انچ، مناسا میں 3 انچ، جاود 2 انچ، مندسور کے ملہار گڑھ میں 2.5 انچ،اُجین کے ناگدا میں 2 انچ، کھاچرود کا 1 انچ، دھری میں بھی ریکارڈ کیا گیا۔ کے باغ 1.5، بروانی سٹی 1 انچ، جھابوا کا رانا پور 1 انچ، علی راج پور جوبٹ 1 انچ، رتلام، شیوپور کلاں، شیو پوری، گنا، مرینا، گوالیار، بھنڈ، اندور اور کھنڈوامیں بھی بارش ریکارڈ کی گئی۔