بھیک میں آزادی بیان پر:


کانگریس نے اداکارہ کنگنا رناوت کاپتلا کیا نذر آتش،غداری کا مقدمہ درج کرنے کا مطالبہ
بھوپال17نومبر(نیا نظریہ بیورو)کانگریس نے بدھ کو بھوپال میں بالی ووڈ اداکارہ کنگنا رناوت کا پتلا جلایا۔ کانگریس نے نمبر 6 اسٹاپ پر کنگنا کے خلاف غداری کا مقدمہ درج کرنے کا بھی مطالبہ کیا۔ ضلع کانگریس کے نائب صدر اور سابق کونسلر یوگیندر سنگھ گڈو چوہان نے کہا کہ کنگنا رناوت نے مہاتما گاندھی سمیت ملک کی آزادی کے لیے جان دینے والوں کی توہین کی ہے۔
کنگنا کے بیان کے بعد وزیر اعظم نریندر مودی، وزیر اعلیٰ شیوراج سنگھ چوہان سے لے کر پوری بی جے پی میں خاموشی چھائی ہوئی ہے۔ نہ کوئی اس بیان کی مذمت کر رہا ہے اور نہ ہی کچھ کہہ رہا ہے۔ بی جے پی لیڈر کو واضح کرنا چاہئے کہ وہ کنگنا کے ساتھ ہیں یا ان کے بیان کی مخالفت کرتے ہیں۔ اگر آپ مخالفت کرتے ہیں تو کنگنا رناوت کے خلاف غداری کا مقدمہ درج کریں۔ ان سے پدم شری فوراً واپس لے لیں۔ کانگریس پارٹی ریاست بھر میں کنگنا کے بیان کے خلاف احتجاج میں پتلے جلائے گی۔
بتادیں کہ بالی ووڈ اداکارہ کنگنا رناوت نے ملک کی آزادی سے متعلق بیان کے بعد اب مہاتما گاندھی پر ایک متنازع بات کہی ہے۔ سوشل میڈیا پر کنگنا نے دعویٰ کیا کہ سبھاش چندر بوس اور بھگت سنگھ کو مہاتما گاندھی کی حمایت نہیں ملی۔ کنگنا نے مہاتما گاندھی کے اہنسا کے منتر پر کہا کہ ایک اور گال آگے کرنے سے آپ کو بھیک ملتی ہے، آزادی نہیں۔ اس سے قبل کنگنا نے کہا تھا کہ ملک کو 2014 میں آزادی ملی۔ اس سے پہلے جو آزادی ملی وہ بھیک تھی۔