سبھاش نگر آر اُو بی کی جلد ہوگی شروعات :


سگنل لگنے کا کام ہوا مکمل،جلد کیا جائےگا ٹرائل،گرین لائٹ کی ٹائمنگ ہوگی 20سے30سکنڈ
بھوپال17نومبر(نیا نظریہ بیورو)بھوپال میں 40 کروڑ روپے کی لاگت سے بنائے گئے سبھاش نگر آر اُو بی (ریلوے اُو ±وَر برج) سے جلد ہی ٹریفک شروع ہونے والی ہے۔ سگنل ملنے کے بعد اب پولیس اور پی ڈبلیو ڈی افسران ٹریفک کا ٹرائل کریں گے اور دیکھیں گے کہ ٹریفک کا بوجھ کس طرف سے زیادہ ہے۔ اس کے بعد ہی ‘گرین’ لائٹ کا وقت 20 سے 30 سیکنڈ کے درمیان رکھا جائے گا۔
آر اُو بی سے ٹریفک شروع ہونے کے بعد روزانہ اوسطاً 3 لاکھ افراد مستفید ہوں گے۔ اس کے ساتھ ہی اشوکا گارڈن کے ساتھ سبھاش نگر اور رچنا نگر انڈر برج میں گھنٹوں جام کا مسئلہ بھی حل ہو جائے گاآر اُو بی سے ایم پی نگر اور پربھات چوراہے سے بھوپال اسٹیشن، اشوکا گارڈن اور پپلانی، گووند پورہ، ایم پی نگر، رچنا نگر جانے والوں کو سہولت ہوگی۔ سگنل اکتوبر میں لگائے گئے ہیں، لیکن دیوالی اور وزیر اعظم نریندر مودی کے بھوپال دورے کی وجہ سے ٹرائل نہیں ہو سکا۔ 17 نومبر کو ٹرائل کرنے کی بات کہی جارہی تھی لیکن اس تاریخ کا بھی فیصلہ نہیں ہوسکا۔ تاہم کہا جا رہا ہے کہ 20 نومبر کے بعد کسی بھی وقت ٹرائل کیا جائے گا۔آر اُو بی تقریباً 20 ماہ قبل مکمل ہو چکا ہے لیکن میٹرو پراجیکٹ اور سروس روڈ کی وجہ سے ابھی تک ٹریفک شروع نہیں ہو سکی ہے۔ اب ٹریفک گزرنے کا آخری مرحلہ ہے۔ یہ 40 کروڑ میں بنتا ہے۔ اس کی لمبائی 690 میٹر ہے جو پرانے شہر کو نئے شہر سے جوڑے گی۔
ایم پی نگر سے جنسی چوراہے کی طرف جانے والی گاڑیاں بغیر کسی رکاوٹ کے گزر سکیں گی، لیکن اگر یہ گاڑیاں آر اُو بی سے ہو کر سبھاش نگر چوراہے کی طرف جاتی ہیں تو سگنل کی ضرورت ہوگی، کیونکہ جنسی چوراہے کی ٹریفک ایک طرف سے آئے گی۔ اس صورت میں حادثے کا خطرہ ہو گا۔ اس لیے پل سے پہلے سگنل لگا کر ٹریفک روک دی جائے گی۔
سگنل تو لگائے گئے ہیں لیکن ٹریفک ٹرائل نہیں کیا گیا۔ اس وقت ‘گرین لائٹ’ کا وقت مقرر کیا جا رہا ہے۔ اسے 20 سے 30 سیکنڈ تک رکھا جائے گا۔ جس طرف ٹریفک کا بوجھ زیادہ ہوگا، اس کی ٹائمنگ 30 سیکنڈ ہوگی۔ ایک ہی وقت میں، کم از کم 20 سیکنڈ کا وقت ہوگا۔پی ڈبلیو ڈی ای ای (برج) سنجے کھانڈے نے بتایاکہ ٹرائل جلد ہی کیا جائے گا۔ ٹرائل سگنل کا وقت مقرر کرنے کے بعد ہو گا۔ اس کے بعد اسے عام لوگوں کے لیے کھول دیا جائے گا۔