سوچھتا سروے2021 : 20 نومبر کو آئیں گے نتائج ،بھوپال میونسپل کارپوریشن نے بھی کیا دعویٰ


بھوپال16نومبر(نیا نظریہ بیورو)سوچھ سرویکشن2021 کے نتائج 20 نومبر کو آئیں گے۔ بھوپال میونسپل کارپوریشن نے بھی 3 زمروں میں دعویٰ کیا ہے۔ بھان پور کھنتی سے کچرے کے پہاڑ کو ختم کرنا ایک بڑی کامیابی بتائی جارہی ہے۔ ساتھ ہی آدم پور چھاو ¿نی میں لینڈ فل سائٹ سے کچرا صاف کرنے کی قواعد بھی کی گئی ہے۔ ایسے میں اس بار ٹاپ-5 میں آنے کی امید ہے۔
پچھلے سروے میں بھوپال ملک کے صاف ستھرے شہروں کی فہرست میں ساتویں نمبر پر تھا۔ اس کے ساتھ ہی سیلف سسٹینبل کیپیٹل کا ایوارڈ بھی ملا تھا، لیکن ملک کے صاف ستھرے دارالحکومت کا اعزاز کھو دیا تھا۔ جس کی وجہ سے پچھلی بار جو خامیاں تھیں ان کو دور کیا گیاہے۔
بھوپال میونسپل کارپوریشن نے 3 زمروں میں دعویٰ کیا۔ اس کی وجہ سے اسے سٹور ریٹنگ (کچرے سے پاک شہر)، صفائی دوست تحفظ چیلنج اور سوچھ سرویکشن-2021 کے لیے نامزد کیا گیا ہے۔صفائی دوست سیکورٹی چیلنج میں ٹاپ کرنے کے لیے 12 کروڑ روپے دیے جائیں گے۔ دوسرے آنے والے کو 6 کروڑ اور تیسرے آنے والے کو 3 کروڑ روپے دیئے جائیں گے۔سوچھ سرویکشن کے نتائج کا اعلان اور انعامات کی تقسیم کی تقریب 20 نومبر کو وگیان بھون، نئی دہلی میں منعقد ہوگی۔ بھوپال کارپوریشن کے افسران بھی موجود رہیں گے۔