وزیر اعظم کو امرت مٹی کلش پیش کیا جائےگا:بھوپےندر سنگھ


بھوپال13نومبر(نیا نظریہ بیورو)وزیر اعظم نریندر مودی 15 نومبر کو شہید برسا منڈا کی یوم پیدائش پر قبائلی فخر کے دن کے پروگرام میں شرکت کریں گے۔ وزیر بھوپیندر سنگھ نے ریاستی دفتر میں میڈیا کو قبائلی فخر پروگرام کی تیاریوں کے بارے میں معلومات دیتے ہوئے کہا کہ وزیر اعظم کو امرت مٹی کلش پیش کیا جائے گا۔
اس کلش میں ریاست کے 75 منتخب مقامات جہاں آزادی کے لیے اپنی جانیں قربان کرنے والے عظیم انسانوں کی جائے پیدائش، قربانیوں کی سرزمین اور ان کی زندگی سے متعلق مقامات کی مٹی کو شامل کیا جائے گا۔ 15 نومبر کو منعقد ہونے والے قبائلی فخر ڈے پروگرام کی تیاریاں آخری مراحل میں ہیں۔ گورو دیوس کی تقریبات میں ریاست کے قبائلی علاقوں سے لاکھوں قبائلی بھائی بہنیں اپنی ثقافتی روایات اور روایتی ملبوسات کے ساتھ شرکت کریں گے۔
سنگھ نے بتایا کہ وزیر اعلی شیوراج سنگھ چوہان نے 15 نومبر کو لارڈ برسا منڈا کے یوم پیدائش کو قبائلی فخر کے دن کے طور پر منانے کا فیصلہ کیا ہے۔ یہ خوشی کی بات ہے کہ حکومت ہند نے بھی 15 نومبر سے پورے ایک ہفتہ تک برسا منڈا کی یوم پیدائش منانے کا فیصلہ کیا ہے۔ ریاست بھر میں ہفتہ بھر پروگرام بھی ہوں گے جو ہر سال چلائے جائیں گے۔
سنگھ نے کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی 15 نومبر کو دوپہر 12.33 بجے راج بھوج ہوائی اڈے پر پہنچیں گے۔ یہاں سے وزیر اعظم ہیلی کاپٹر کے ذریعے جمبوری میدان پہنچیں گے۔ جمبوری میدان میں قبائلی بھائی اور بہنیں روایتی گروپ ڈانس کے ذریعے وزیر اعظم کا استقبال کریں گے۔ جس کے بعد وزیر اعظم نریندر مودی لارڈ برسا منڈا اور قبائلی سماج کے انقلابیوں پر مبنی نمائش کا افتتاح کریں گے۔ وہ قبائلی بہنوں کے سیلف ہیلپ گروپ کے ذریعہ تیار کردہ مصنوعات کے اسٹال کا بھی دورہ کریں گے۔
اس کے بعد وزیراعظم مرکزی سٹیج پر پہنچیں گے۔ جیسے ہی وزیراعظم سٹیج پر پہنچیں گے، پنڈال میں مختلف مقامات پر روایتی ملبوسات میں ملبوس فنکار روایتی رقص اور موسیقی کے آلات کے ذریعے ان کا استقبال کریں گے۔ سنگھ نے کہا کہ پروگرام کے بعد وہ ہیلی کاپٹر سے برکت اللہ یونیورسٹی کے ہیلی پیڈ پہنچیں گے۔ یہاں سے بذریعہ سڑک، رانی کملا پتی ریلوے اسٹیشن پہنچ کر پروگرام میں شامل ہوں گی۔ وزیر اعظم شام 4 بجے راجہ بھوج ہوائی اڈے سے روانہ ہوں گے۔
سنگھ نے بتایا کہ ریاست کے تمام حصوں سے قبائلی بھائی قبائلی فخر ڈے کے پروگرام میں حصہ لینے کے لیے بھوپال آ رہے ہیں۔ بہتر انتظامات کئے گئے ہیں تاکہ انہیں کسی قسم کی تکلیف کا سامنا نہ کرنا پڑے۔ بھوپال شہر کے آس پاس کے 12 شہروں میں پرائیڈ ڈے میں شرکت کرنے والے زائرین کے لیے رہائش اور کھانے، چائے کا انتظام کیا گیا ہے۔ زائرین پروگرام سے ایک رات پہلے آرام کریں گے اور صبح پنڈال کے لیے روانہ ہوں گے۔
پروگرام کے لیے مختلف مقامات پر گورو دوار، فلیکس اور قبائلی ہیروز کی تصویریں لگائی گئی ہیں۔ چوراہوں کو سجایا گیا ہے۔ پارٹی کے عوامی نمائندے اور کارکنان بھی قبائلی بھائیوں اور بہنوں کا استقبال کریں گے۔ بڑے چوراہوں پر قبائلی معاشرے کے بھائی بہن روایتی ملبوسات میں نظر آئیں گے۔ انہوں نے کہا کہ جب وزیر اعظم نریندر مودی جمبوری میدان میں گورو دیوس پروگرام سے خطاب کریں گے، تب اسے ریاست کی تمام پنچایتوں میں براہ راست نشر کیا جائے گا۔ تقریباً 2 کروڑ لوگ عملی طور پر اس پروگرام میں شامل ہوں گے۔