کورونا ویکسین دوسرے ڈوز کے حوالے سے انتظامیہ سخت:


اُجین میونسپل کارپوریشن نے کہا دکان پر آنے والے ہر شخص کا ویکسینیشن سرٹیفکیٹ دیکھیں
اُجین12نومبر(نیا نظریہ بیورو)کورونا کی دوسری خوراک کے حوالے سے سختی بڑھتی جارہی ہے۔ اُجین میونسپل کارپوریشن نے جمعہ کو ایک اور حکم جاری کرتے ہوئے کورونا کی دوسری خوراک کے بارے میں اپنا ارادہ واضح کیا ہے۔ اس میں کہا گیا ہے کہ آپ کی دکان پر آنے والا ہر شخص کا کورونا ویکسینیشن سرٹیفکیٹ چیک کرے۔ سامان صرف اس صورت میں دیں جب اس نے ویکسینیشن کرایا ہو۔
یہی نہیں دیگر شہروں سے آنے والے مسافروں اور عقیدت مندوں کے ویکسینیشن سرٹیفکیٹ بھی چیک کیے جائیں گے۔ آدھار کارڈ اور دیگر ضروری شناختی کارڈ کے ساتھ ویکسینیشن سرٹیفکیٹ بھی دکھانا ضروری ہوگا۔ اس کے بغیر کوئی ہوٹل، لاج یا دھرم شالہ مسافروں اور عقیدت مندوں کو ٹھہرا نہیں سکتا۔
اس سے قبل بھی بدھ کو میونسپل کارپوریشن نے شہر کی دکانوں اور اداروں میں کام کرنے والے ملازمین اور آپریٹرز کے ساتھ ساتھ ویکسین کی حتمی خوراک کا سرٹیفکیٹ لگانا ضروری قرار دیا تھا۔ سرٹیفکیٹ وصول نہ کرنے والی دکانوں یا اداروں کے خلاف کارروائی کی جائے گی۔
اُجین میں انتظامیہ نے اب دوسری خوراک پر زور دینا شروع کر دیا ہے۔ دوسری خوراک کی دوسری مہم میں بدھ کو 35 ہزار افراد کو دوسری خوراک دی گئی۔ جبکہ جمعرات کو تقریباً 17 ہزار افراد کو ویکسین لگائی گئی۔ کلکٹر آشیش سنگھ نے بدھ کو اُجین میں کورونا کو بڑھانے کے لیے فیلڈ میں افسران کو تعینات کیا تھا۔ اُجین میں 57 افسران کی ڈیوٹی لگاتے ہوئے انہیں 30-30 گھروں میں جاکر کورونا ویکسین کے بارے میں معلومات حاصل کرنے کی ہدایت دی گئی۔