15نومبر کو وزیر اعظم کی بھوپال آمد:


ایس پی جی نے سنبھالی سکیورٹی کی کمان،وزیر اعلیٰ -وزیر داخلہ نے کیا معائنہ
بھوپال12نومبر(نیا نظریہ بیورو)ایس پی جی (خصوصی تحفظ گروپ) نے 15 نومبر کو بھوپال میں وزیر اعظم نریندر مودی کی آمد کے لئے سیکورٹی کی کمان سنبھال لی ہے۔ ایس پی جی افسران نے جمعہ کی صبح جمبوری گراو ¿نڈ، بی یو کیمپس اور ہیلی پیڈ کا دورہ کیا۔ وزیر داخلہ ڈاکٹر نروتم مشرا بھی دوپہر میں پہنچے۔ ساتھ ہی شام کو وزیر شیوراج سنگھ چوہان نے انتظامات کا جائزہ لیا۔
ایس پی جی افسران نے جمبوری گراو ¿نڈ میں ہی مقامی افسران کے ساتھ میٹنگ بھی کی۔ وہیں ٹرائل بھی کیا۔انہوں نے بھوپال کلکٹر اویناش لوانیا سمیت پولیس عہدیداروں کے ساتھ سیکورٹی اور دیگر نکات پر تبادلہ خیال کیا۔
سیکورٹی کے پیش نظر جمبوری گراو ¿نڈ میں عام لوگوں کا داخلہ بند کر دیا گیا ہے۔ اس کے لیے دونوں گیٹوں پر پولیس اہلکار تعینات کیے گئے ہیں۔ ہیلی پیڈ پر سیکیورٹی اہلکار بھی تعینات ہیں۔ ساتھ ہی بی یو کیمپس میں بنائے گئے تینوں ہیلی پیڈس کی بھی کڑی حفاظت کی جا رہی ہے۔
جمبوری گراو ¿نڈ میں کل 6 گنبد بنائے جا رہے ہیں۔ ان میں سے 5 مکمل ہو چکے ہیں جبکہ چھٹے پر کام جاری ہے۔ مرکزی گنبد وزیر اعظم نریندر مودی کا ہوگا۔ اس میں وزیر اعلیٰ شیوراج سمیت صرف منتخب لیڈر ہی موجود ہوں گے۔ اس پلیٹ فارم پر گونڈ پینٹنگز بھی بن رہی ہیں۔ قریب ہی ایک بڑا سٹیج تیار کیا جا رہا ہے۔ اس تقریب میں مشہور گلوکار کیلاش کھیر کو بھی مدعو کیا گیا ہے۔ ساتھ ہی روایتی منڈلا پر موسیقار شیو منی کی پرفارمنس بھی ہوگی۔ سامنے قبائلی برادری کے بیٹھنے کے لیے کرسیاں لگائی جا رہی ہیں۔
وزیر اعظم کے استقبال کے لیے 5 وزراءکو وزیر بنایا گیا ہے۔ وزیر خزانہ جگدیش دیوڑا ہوائی اڈے پر، وزیر تعاون اروند بھدوریا جمبوری میدان ہیلی پیڈ پر، شہری انتظامیہ کے وزیر بھوپیندر سنگھ جمبوری میدان پروگرام میں وزیر اعظم مودی کا استقبال کریں گے۔ ان کے علاوہ نئی اور قابل تجدید توانائی، ماحولیات کے وزیر ہردیپ سنگھ دنگ اور سیاحت، ثقافتی اور روحانیت کے محکمے کی وزیر اوشا ٹھاکر ان کا استقبال کرنے کے لیے حبیب گنج ریلوے اسٹیشن پر موجود رہیں گی۔