میونسپل کمشنر نے کیا وارڈ 46کا دورہ،دیکھے صفائی انتظامات


اُجین11نومبر(نیا نظریہ بیورو)کارپوریشن کمشنر انشل گپتا نے وارڈ 46 کے مختلف علاقوں کا دورہ کرتے ہوئے پورے وارڈ کے علاقے میں صفائی کے نظام کا معائنہ کیا اور موقع پر ہی تعینات صفائی کارکنوں کی حاضری لی۔
کارپوریشن کمشنر نے شاستری نگر کی سڑکوں اور گلیوں میں پہنچ کر صفائی کے عملے سے صفائی کے نظام سے متعلق معلومات حاصل کی۔مائیکرو پلان کے مطابق وارڈ میں تعینات صفائی کارکنوں کی موجودگی کی جانچ کی۔ صفائی کے عملے کے ساتھ بات چیت کرتے ہوئے انہیں صفائی کے مناسب انتظامات کے لیے ضروری ہدایات دی گئیں۔
کارپوریشن کمشنر نے شہریوں سے بات چیت کرتے ہوئے صفائی کے نظام سے متعلق معلومات حاصل کی اور کچرا اٹھانے والی گاڑیوں کی آمد اور کچرا وصول کرنے کے بارے میں دریافت کیا۔ آپ نے شہریوں کو ترغیب دی کہ وہ گیلا اور خشک کچرا الگ الگ رکھ کر کوڑا گاڑی کے حوالے کریں۔
کارپوریشن کمشنر نے ٹھےلوں پر کاروبار کرنے والے خوردہ تاجروں سے بات چیت کی اور انہیں حکومت کی اسکیموں کا فائدہ حاصل کرنے کی ترغیب دی۔ آپ نے متعلقہ افسران کو ہدایت دی کہ وہ سائٹ پر ہی اسٹریٹ وینڈرز کی درخواستیں بھر کر ضروری کارروائی کریں۔ اس لائن میں 4 مستفیدین کے کیس کو سائٹ پر ہی ہدایت دے کر تیار کیا گیا۔