کورونا اپڈیٹ: مریضوں کی تعداد صفر ہونے کے بعد دوبارہ ملے 7نئے مریض،انتظامیہ کی تشویش بڑھی

اندور09نومبر(نیا نظریہ بیورو)شہر میں کورونا کے نئے مریضوں کے حوالے سے اتار چڑھاو ¿ جاری ہے۔ اتوار کو 20 دن کے بعد ایک بار پھر کورونا کے نئے مریضوں کی تعداد صفر پر آگئی تھی تاہم 24 گھنٹے بعد صورتحال پلٹ گئی۔ پیر کو کورونا کے 7 نئے مریض سامنے آئے ہیں۔ ٹیمیں ان کی تاریخ جاننے کے لیے منگل کو ان کے گھر گئیں اور ان سب کو کووےڈ کیئر سنٹر میں داخل کرایا۔دوسری جانب محکمہ صحت نے اپیل کی ہے کہ جو لوگ دوسری خوراک چھوڑ چکے ہیں وہ پہلے ویکسین لگوا کر خود کو محفوظ کریں۔
اب تقریباً 10 دنوں سے روزانہ اوسطاً 2-2 نئے مریض مل رہے ہیں لیکن پیر کو ملنے والے 7 نئے مریضوں نے ایک بار پھر حیران کر دیا ہے۔ دراصل اس عرصے کے دوران 4336 نمونوں کے ٹیسٹ کیے گئے جن میں سے 4328 منفی اور 7 مثبت آئے۔ ان سمیت اب فعال مریضوں کی تعداد 29 ہو گئی ہے۔ یہ تمام مریض کووڈ کیئر سینٹر میں داخل ہیں۔ اس سے پہلے دیوالی کے دوران نمونے لینے میں نمایاں کمی آئی تھی، جب کہ پہلے یہ اوسطاً 5-6 ہزار تھی۔ اب نمونے لینے میں بھی اضافہ ہو رہا ہے۔ ویسے، پچھلے مہینوں میں پائے جانے والے زیادہ تر مثبت ٹیکے لگائے گئے تھے۔ اس کی وجہ سے اس میں اے سمٹومیٹک پائے گئے اور حالت سنگین نہیں تھی۔
یہاں پر ضلع انتظامیہ کی طرف سے بار بار اپیل کی جا رہی ہے کہ پہلی خوراک کے بعد لوگ لاپرواہی کا مظاہرہ نہ کریں اور اگر دوسری خوراک ضرور لگائیں تو ہی مکمل سکیورٹی ہو گی۔ یہی وجہ ہے کہ پیر کو بھی 225 مراکز پر ٹیکہ لگانے کے بعد 17 ہزار لوگوں نے ویکسین لگائی، اس کے بعد کلکٹر منیش سنگھ نے فوری میٹنگ کی اور متعلقہ محکموں کی جوابدہی طے کی۔ اس کے ساتھ ساتھ تمام بینکوں، صنعتی اداروں، سرکاری دفاتر، منڈیوں اور تجارتی اداروں کے سربراہان اور اداروں کے لیے لازمی قرار دیا گیا ہے کہ وہ اس بات کا سرٹیفکیٹ دیں کہ ان کے ملازمین اور ان کے اہل خانہ کو ویکسین کی دوسری خوراک ملی ہے۔ اس کے ساتھ ویکسینیشن مہم کے چار مراحل کا تعین کیا گیا۔اس کا پہلا مرحلہ 10 نومبر، دوسرا مرحلہ 17 نومبر، تیسرا مرحلہ 24 نومبر اور چوتھا مرحلہ 1 دسمبر کو ہوگا۔