بھوپال میں رات کے درجہ حرارت میں اضافہ:

اگلے چوبیس گھنٹوں میں موسم پھر بدلے گا، دن میں بھی ہوگی ہلکی سردی
بھوپال04نومبر(نیا نظریہ بیورو)دارالحکومت میں سات دنوں کے بعد رات کے درجہ حرارت میں اضافہ ہوا ہے۔ یہ تقریباً دو ڈگری سیلسیس بڑھ کر 14.8 ڈگری سیلسیس تک پہنچ گیا۔ اس سے قبل 26-27 اکتوبر کی رات کو پارہ 18 ڈگری سیلسیس تھا۔ گزشتہ 10 دنوں کی بات کریں تو 1-2 نومبر کی رات اس سیزن کی سرد ترین تھی۔ کم سے کم درجہ حرارت 13 ڈگری سے کم ہو کر 12.4 ڈگری پر آگیا۔ ماہر موسمیات وید پرکاش سنگھ نے بتایا کہ اگلے چوبیس گھنٹوں میں موسم پھر سے بدل جائے گا۔ رات کے ساتھ ساتھ دن کے درجہ حرارت میں بھی کمی ہوگی۔ ویسٹرن ڈسٹربنس کا اثر ختم ہونے کے بعد اس کا اثر زیادہ سے زیادہ اور کم سے کم درجہ حرارت پر پڑے گا۔
بھوپال میں دن کا درجہ حرارت معمول کے آس پاس رہتا ہے یعنی 30 ڈگری سیلسیس۔ گزشتہ سات دنوں سے یہ 30 سے 29 ڈگری کے آس پاس رہا۔ 28 اکتوبر کو سب سے کم درجہ حرارت 28.1 ریکارڈ کیا گیا۔
ویسٹرن ڈسٹربنس کے اثر سے بھوپال میں گزشتہ ایک ہفتے میں رات کا درجہ حرارت 6 ڈگری سیلسیس تک گر گیا تھا۔ اس سے قبل 26-27 اکتوبر کی رات کو پارہ 18 ڈگری سیلسیس پر تھا۔ پارہ میں دو دن کی مسلسل گراوٹ کے بعد 29-30 اکتوبر کی درمیانی شب اس میں کچھ اضافہ ہوا۔ تب سے یہ مسلسل گر رہا ہے۔ بھوپال میں نومبر میں اب تک کا سب سے کم درجہ حرارت 9 ڈگری سیلسیس تک ریکارڈ کیا گیا ہے۔ محکمہ موسمیات کے مطابق آج سے ویسٹرن ڈسٹربنس کا اثر کم ہو جائے گا۔ جس کی وجہ سے آئندہ 24 گھنٹوں کے دوران درجہ حرارت میں کمی آئے گی۔