کورونا کے پیش نظر اُجین میں مکمل لا ک ڈاﺅ ن


ا شیائے خورد و نوش کی دکانیں تین دنوں تک رہیں گی بند
ہوم ڈلیوری کی خدمات رہیں گی بحال
اُجین 06 اپریل(نیا نظریہ بیورو) اُجین میں کورونا سے متاثرہ مریضوں میں اضافہ جاری ہے۔ آٹھواں مثبت کیس اتوار کے روز سامنے آیا۔ دو روز قبل آر ڈی گارڈی اسپتال میں کھڑی ایمبولینس میں فوت ہونے والی خاتون کی رپورٹ کورونا پا زیٹیو آئی ہے۔ اس کے ساتھ ، کورونا مثبت مرنے والوں کی تعداد اب تجاوزکر4 ہوگئی ہے۔ 5 مثبت مریض اسپتال میں زیر علاج ہیں۔ اندور کی طرح اُجین شہر میں بھی ، انتظامیہ نے مکمل طور پر لاک ڈا¶ن کیا ہے۔ پیر سے شہر میں گروسری ، پھل ، سبزیاں ، دودھ وغیرہ پر مکمل طور پر پابندی عائد کر دی گئی ہے ۔ اب صرف لوگ ہوم ڈلیوری کے ذریعہ ہی سامان منگوا سکتے ہیں۔ دریں اثنا ، خوشخبری یہ ہے کہ 33 مشتبہ افراد کی رپورٹ منفی آئی ہے ۔ اسی دوران اتوار کے روز بھارگو ما رگ ساکن ایک مشتبہ خاتون کی موت ہوگئی۔پیر سے شہر کی کرانہ ، بریڈ ، پھل ، سبزیوں کی دکانیں اور دودھ کی دکانوں پر مکمل طور پر پابندی عائد کردی گئی ہے۔ لاک ڈا¶ن کی وجہ سے لوگ گیس ایجنسیوں تک نہیں جاسکیں گے۔ اگر لوگوں کو ان میں سے کسی چیز کی ضرورت ہو تو ، وہ ہوم ڈلیوری کے ذریعہ آرڈر دے سکتے ہیں۔ متعلقہ دکاندار رات 8 بجے تک ہوم ڈلیوری کریں گے۔ اس کے بعد ، کوئی سامان نہیں ملے گا۔ کلکٹرجناب ششانک مشرا نے بتایا کہ یہ احکامات دفعہ 144 کے تحت اتوار رات کو دے دئے گئے ہیں۔ کورونا انفیکشن کے بڑھتے ہوئے خطرے کے پیش نظر ، معاشرتی فاصلے کو برقرار رکھنے کے لئے یہ اقدامات اٹھائے گئے
ہیں ۔ ایس پی جناب سچن اتلکر نے کہا حکم پر سختی سے عوام سے عمل کرایا جائے گا ۔ اگر کسی کو غیر ضروری طور پر سڑک پر پایا گیا تو ، دفعہ 188 کے تحت مقدمہ درج کیا جائے گا۔شہر میں ٹوٹل لاک ڈا¶ن کی تین وجوہات ہیں۔ جانساپورہ اور عنبر کالونی کے بعد ، تیسرے علاقہ دانی گیٹ میں بھی کورونا مثبت سے ایک خاتون کی مو ت ہوئی یعنی انفیکشن کا خطرہ زیادہ بڑھ گیا ہے۔ اس حکم سے قبل صبح 8 بجے سے دوپہر 1 بجے تک گروسری کی دکانیں کھل رہی تھیں لیکن لوگ دکانوں پر معاشرتی فاصلے کو برقرار نہیں رکھ رہے تھے ۔ سڑک پر گاڑی چلانے کی ممانعت ہے لیکن لوگ اس پر عمل پیرا نہیں ہو رہے تھے ۔ لوگ بغیر کام کے بھٹکتے ر ہتے ہیں۔
جاں بحق خاتون کی کورونا رپورٹ آئی پازیٹیو
لکشمی بائی شوہر اشوک عمر 55 سالہ ،ساکن دانی گیٹ ، 3 اپریل کو سانس لینے میں دشواری کے سبب فوت ہوگئی۔ مذکورہ خاتون کی رپورٹ کورونا مثبت آئی ہے۔کلکٹر جناب مشرا نے بتایا کہ جو بھی اس مقتولہ خاتون سے رابطہ میں رہا ہے سب سے پہلے محکمہ صحت کو اس کی معلومات فراہم کریں یا ٹول فری نمبر 104 پر کال کرکے اپنے آپ کو آئیسو لیٹ کر لیں ۔آئیسو لیشن کا مطلب یہ ہے کہ گھر میں رہتے ہوئے اور دوسرے کمرے میں الگ ر ہیں اور کنبہ کے دیگرممبران سے رابطہ نہ کریں۔ اس کے علاوہ ، اگر آپ کو سردی ، کھانسی ، بخار یا کورونا وائرس کی علامات ملتی ہیں تو ، فوراً 104 پر مطلع کریں یا محکمہ صحت سے رابطہ کریں۔