شاہ نے پھر اس بار 300 سے زیادہ کے ہد ف کا عہد کرایا

لکھنو، 29اکتوبر: بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے سابق صدر اور مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے اترپردیش اسمبلی کے آئندہ انتخابات کے لئے پارٹی کارکنوں کو ’پھر اس بار 300کے پار‘ کاہدف پورا کرنے کا عہد کراتے ہوئے جمعہ کو پارٹی کی رکنیت مہم کایہاں آغاز کیا مسٹر شاہ نے یہاں واقع ڈیفنس ایکسپور میدان ورنداون یوجنا میں ’میرا پریوار بی جے پی پریوار‘ رکنیت مہم کا آغاز کرتے ہوئے پارٹی کے لیڈروں اور کارکنوں سے اگلے ایک مہینے میں ریاست کے چالیس لاکھ کنبوں کو بی جے پی فیملی سے جوڑنے کی اپیل کی۔ اس دوران منعقد عوامی اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے شاہ نے یقین دلایا کہ مرکز اور یاست کی بی جے پی حکومت کے کاموں کی بدولت اترپردیش میں ایک بار پھر اکثریتی حکومت بننے والی ہے۔
اترپردیش میں یوگی حکومت کی حصولیابیوں کا ذکر کرتے ہوئے انہوں نے کہاکہ ان کی نظر میں ترقیاتی کاموں اور کورونا بحران کے بہترین انتظامات سے بھی بڑی کامیابی ریاست میں مافیا راج کو ختم کرنا رہی۔ انہوں نے کہاکہ سماجو ادی پارٹی اور بہوجن سماج پارٹی کا کھیل اترپردیش میں سالوں سال چلا۔یہاں امن و قانون انتظامات کی حالت دیکھ کر خون کھولتا تھا۔ کیرانہ سے لوگوں کی ہجرت تک کرنی پڑی تھی۔ مگر آج ہجرت کرانے والے اترپردیش سے خود ہجرت کرگئے۔ انہوں نے کہاکہ اترپردیش میں مافیا اب دوربین سے بھی نظر نہیں آتے ہیں۔ یہ تبدیلی صرف بی جے پی ہی کرسکتی ہے۔
اس سے پہلے شاہ نے دو خواتین، دو نوجوانوں اور ایک بزرگ شخص کو اسٹیج پر بلاکر بی جے پی کا رکن بنانے نے ساتھ پارٹی کی رکنیت مہم کا آغاز کیا۔ اس کے بعدج موبائل ایپ ’مودی 11‘ بھی شروع کی۔ پارٹی کے ہیلپ لائن نمبر کے علاوہ یہ موبائل ایپ بھی لوگوں کو بی جے پی کا رکن بننے کا موقع مہیا کرائے گی۔
پروگرام کے آخر میں منتظمین نے بتایا کہ شروعاتی ایک گھنٹے میں پندرہ ہزار لوگو ں نے بی جے پی کی رکنیت لی ہے۔