’یوگی جی! ریاست کا نظامِ قانون ٹھیک کریں، عوام پریشان ہے‘

کانگریس جنرل سکریٹری پرینکا گاندھی وڈرا نے اتر پردیش میں جرائم، خصوصاً اغوا کے بڑھتے واقعات پر انتہائی تشویش کا اظہار کیا ہے۔ گزشتہ کچھ دنوں سے لگاتار پیش آ رہے اغوا اور قتل معاملہ پر افسوس ظاہر کرتے ہوئے انھوں نے وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ کو آج ایک خط لکھا ہے جس میں حالات بہتر بنانے کو لے کر اپیل کی ہے۔ انھوں نے اپنے خط کا آغاز کرتے ہوئے لکھا ہے کہ “امید ہے آپ بخیر ہوں گے۔ کانپور، گونڈا، گورکھپور کے واقعات آپ کی جانکاری میں ہوں گی۔ میں غازی آباد کی ایک فیملی کی تکلیف کی طرف آپ کی توجہ مبذول کرانا چاہتی ہوں۔ میری اس فیملی سے بات ہوئی ہے۔”
دراصل غازی آباد کے ایک تاجر وکرم تیاگی لاپتہ ہیں۔ انہی کے تعلق سے پرینکا گاندھی نے اپنے خط میں خصوصی تذکرہ کیا ہے۔ انھوں نے لکھا ہے کہ “غازی آباد کے تاجر وکرم تیاگی تقریباً ایک مہینے سے گمشدہ ہیں۔ فیملی کو شبہ ہے کہ ان کا اغوا ہو گیا ہے۔ بار بار گزارش کے بعد بھی پولس انتظامیہ کی طرف سے کوئی سخت کارروائی نہیں ہو رہی ہے۔ دو دن پہلے ہماری پارٹی کا ایک نمائندہ وفد ان کے اہل خانہ سے بھی ملا تھا۔ وہ بہت ہی فکر مند اور پریشان ہیں۔ برائے کرم ان کی مدد کریں اور پولس افسران کو سختی سے ہدایت دیں کہ پوری طرح سے ان کی مدد کی جائے۔”
’یوگی جی! ریاست کا نظامِ قانون ٹھیک کریں، عوام پریشان ہے‘
ریاست میں اغوا کے بڑھتے واقعات کا تذکرہ کرتے ہوئے کانگریس جنرل سکریٹری خط میں لکھتی ہیں کہ “اتر پردیش میں اغوا کے واقعات تیزی سے بڑھ رہے ہیں۔ نظامِ قانون بگڑتا جا رہا ہے۔ اس وقت ان معاملوں کے تئیں پولس اور انتظامیہ کی ذمہ داری ہے کہ پوری مستعدی اور صلاحیت کے ساتھ کارروائی کریں۔” خط کے آخر میں پرینکا گاندھی لکھتی ہیں کہ “محترم، ریاست کا نظامِ قانون ٹھیک کریں۔ عوام پریشان ہے۔”