جمعیة علماءہند کی ایم پی یونٹ لاک ڈاون میں خدمات انجام دینے والی شخصیات کاکریگی اعزاز

جمعیة علماءہند کی ایم پی یونٹ لاک ڈاو¿ن میں خدمات انجام دینے والی شخصیات کاکریگی اعزاز
بھوپال:5جون(پریس ریلیز)
ریاست بھوپال میں جمعیت علما مدھیہ پردیش کی ٹیم کو جمعیت کے جذبے کو کورونا واریر ایوارڈ سلامی سے نوازا جارہا ہے۔کورنا منتقلی اور لاک ڈاو¿ن کے درمیان ، جمعیت علماءمدھیہ پردیش کی ٹیم نے پورے شہر اور ریاست میں اپنی خدمات فراہم کرکے قابل ستائش کام انجام دیا ہے۔ جس میں ، جمعیت علماءمدھیہ پردیش کے صدر حاجی محمد ہارون کی ہدایت اور رہنمائی کے تحت ، جمعیت کی ٹیم ، ریاست میں غریب ، نادار
اور مزدوروں کے لئے 67 دن سے مسلسل کام جاری رکھے ہوئے ہے ، جس کے تحت جمعیت کی جانب سے نہ صرف بھوپال شہر بلکہ ریاست بھر میں علمائے کرام کی ٹیم کو اعزاز سے نوازا جارہا ہے اور دیگر ریاستوں کے متعدد ادارے جمعیت علماءمدھیہ پردیش کی ان خدمات کو سراہ رہے ہیں۔ جمعیت علماءمدھیہ پردیش کی خدمات کو سراہتے ہوئے ، جمعیت علماءمدھیہ پردیش کے سکریٹری جنرل محمد کلیم ایڈووکیٹ ، مجاہد محمد خان ، مفتی محمد رفیع ، مفتی محمد سلمان ، مولانا محمد یاسر نے جمعیت علماءمدھیہ پردیش کی خدمات کو سراہا۔ جمعیت علماءکے ریاستی صدر حاجی محمد ہارون کی رہنمائی میں پوری ریاست کی محمد شاہد ، محمد سلمان ، ڈاکٹر اعجاز ، ڈاکٹر نظام الدین ،محمد حنیف ایوبی ، ڈاکٹر ناظم الدین ،محمد رضوان ، محمد فرحان ، اعزازات سے نوازا جارہا ہے۔ ریاستی سطح پر قدرتی آفتکے وقت پیش کی جانے والی خدمات کو سراہنا قابل ستائش ہے۔جمعیت کی پوری ٹیم نے وباءکے وقت ضرورت مندوں کی مدد اور ان کو راحت پہنچانے میں ہر ممکن طریقے سے اپنا فرض ادا کیا ہے۔ 67 دن کے لاک ڈاو¿ن میں ، بڑی تعداد میں غریب لوگوں کو فٹ پاتھ پر رہنے والے غریب افراد کو کھانا فراہم کیا گیا۔بھوپال شہر کے غریب کنبوں کو راشن کٹس مہیا کی گئیں۔ شہر سے گزرنے والے غریب مزدوروں کی خدمت میں ، جمعیت ٹیم بھی بھوپال ہائی وے سے گزرنے والے مزدوروں اور اسٹیشنوں سے گزرنے والے مزدوروں کی کوئی کسر نہ چھوڑی ، جمعیت کی ٹیم نے بچوں کے لئے دودھ کے بسکٹ کے عمل سے لے کر ہر ایک کو ، کھانے کی مقدار ، کارکنوں کے لئے کھانے کی مقدار کے ذریعہ دن رات خدمت کی۔ ریاست اور دیگر ریاستوں کے شہروں میں بھی ان خدمات کو سراہا جارہا ہے اور جمعیت کی ٹیم کو جگہ جگہ کورونا واریر ایوارڈ سے نوازا جارہا ہے۔ اس موقع پر ، جمعیت علماءمدھیہ پردیش کے صدر حاجی محمد ہارون کا کہنا ہے کہ جمعیت علماءہند ہندوستان کا مرکزی ادارہ ہے ، جس نے آزادی کی جدوجہد سے اب تک ملک کو درپیش تمام پریشانیوں میں مرکزی کردار ادا کیا ہے اور انشاءاللہ جمعیت علماءذمہ دار اور ممبران اس ملک کے مشکل اوقات میں ہمیشہ آگے آتے رہیں گے۔
بھوپال آپ کے جذبے اور خدمت کو سلام کرتا ہے:
حاجی عمران ہارون (سماج سیوی ) پریشانی کے وقت آپ مسلسل بے سہارا اور غریبوں ،ضرورت مندوں تک کھانا،راشن پہنچانے کا کام کررہے ہیں، سیکڑوں لوگوں تک روزانہ کھانا تقسیم کیا گیا۔ دور دراز مسافروں کی ہر ممکن مدد کی ان کو کھانا،پانی مہیا کرایا گیا ۔ اس بغیر کسی ذاتی مفاد اور بھید بھاﺅ کے خدمات کے لئے بھوپال آپ کو سلام کرتا ہے۔