کچھ لوگ آئین کی ‘فرقہ وارانہ لنچنگ’ کی سپاری لے کر کام کر رہے ہیں: نقوی

نئی دہلی، 28 جنوری (یو این آئی) بی جے پی کے سینئر لیڈر اور مرکزی وزیر اقلیتی امور مختار عباس نقوی نے جمعہ کو یہاں کہا کہ ملک کی ثقافت، عہد اور آئین کی “مجرمانہ لنچنگ” کا مقابلہ جاری ہے۔
مسٹر نقوی نے آج یہاں نامہ نگاروں کو بتایا کہ ملک محسوس کر رہا ہے کہ کچھ لوگ ہندوستان کے ثقافت، عزم، آئین کے “فرقہ وارانہ لنچنگ” کی سپاری لے کر کام کر رہے ہیں۔ انہوں نے بتایا کہ ہندوستان کے خلاف پروپیگنڈہ سنڈیکیٹ کا ’’مودی بیشنگ سنک‘‘ دراصل ’’بھارت بیشنگ سازش‘‘ بنتی جارہی ہے۔
مسٹر نقوی نے کہا کہ مودی حکومت کی جامع ترقی کے کامیاب نتائج سے پریشان کچھ لوگ اقلیتوں کے حوالے سے دنیا کے سامنے حقائق اور زمینی حقیقت کے برعکس ’جھوٹ کے جھاڑ سے سچ کے پہاڑ‘ کو شکست دینے کا ’پاکھنڈی پریاس‘ کررہے ہیں۔
مرکزی وزیر نے بتایا کہ بھارتیہ جنتا پارٹی کی حکومتوں نے “پولرائزیشن کی دھوکہ دہی” سے ’جامع بااختیار بنانے کی قوت‘ سے منہدم کیا ہے۔ جس کے نتیجے میں آج سماج کے تمام طبقات سماجی، معاشی، تعلیمی بااختیار کے برابر کے حصہ دار بن رہے ہیں۔
کچھ لوگ پاکستان کی سرپرستی میں چلنے والی تنظیم کے پلیٹ فارم سے ہندوستانی ثقافت، اور جامع عزم پر ابہام پیدا کرنے کی ہندوستان مخالف سازش کا حصہ بن رہے ہیں۔
مسٹر نقوی نے کہا کہ جو لوگ ‘پاکستان اسپانسرڈ پروپیگنڈے کے شراکت دار’ بن رہے ہیں وہ ‘ایک بھارت شریشٹھ بھارت’ کی طاقت اور پاکستان کے ‘جہادی عقیدہ’ کو جان بوجھ کر نظر انداز کر کے ہندوستان کو بدنام کرنے کے خود غرض ایجنڈے کا حصہ بن رہے ہیں۔