لاک ڈاون 5میں ضروری ترمیم،اب ریاست میں سفرکےلئے کوئی پاس نہیں


بھوپال:31مئی(نیانظریہ بیورو)
ریاست میں لاک ڈاو¿ن کا پانچواں مرحلہ پیر سے شروع ہوگا۔ اس سے ایک دن قبل ، بھوپال میں قواعد میں تین بڑی تبدیلیاں ہوئی ہیں۔ لوگوں کو اس سے راحت ملنے کی توقع ہے۔ ضلع انتظامیہ کے ذریعہ جاری کردہ حکم کے مطابق ، لاک ڈاو¿ن کا وقت رات 9:00 بجے سے صبح 5:00 بجے تک ہوگا۔جبکہ بروزاتوارتک یہ وقت صبح 7 بجے سے شام 7 بجے تک تھا۔وہیں اب ریاست میں سفر کے لئے کوئی پاس نہیں لگے گا۔ لیکن بیرون ریاست جانے کے لئے ای پاس کی ضرورت ہوگی۔ کورنٹائن کاانتظام اب گھروں میں ہی کیا جائے گا۔
وہیں ضلع انتظامیہ نے بھوپال کے تمام ہوٹل ، لاج ، دھرم شالہ سمیت میرج گارڈن کولاک ڈاو¿ن سے آزاد کردیا ہے۔ ایڈیشنل ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ ستیش کمار ایس نے اس بارے میں آج ایک آرڈر جاری کیا۔ مستقبل میں یہ تمام مقامات باقاعدہ شروع کئے جائیںگے۔
دوسرے اضلاع کے سفر کےلئے ای پاس ضروری نہیں:
ریاست کے دوسرے اضلاع کا سفر کرنے کے لئے بھوپال سے ای پاس کی ضرورت کو ردکردیا گیا ہے۔ ریاستی حکومت کی نئی ہدایات کے مطابق مدھیہ پردیش کے ایک ضلع سے دوسرے ضلع کا سفر کرنے کے لئے اب ای پاس کی ضرورت نہیں ہوگی۔ تاہم ، کسی ضلع سے دوسری ریاست یا کسی دوسری ریاست سے مدھیہ پردیش کے کسی دوسرے ضلع تک جانے کے لئے گذشتہ انتظامات کے مطابق ای پاس حاصل کرنا لازمی ہوگا۔ ضلع انتظامیہ نے یہ فیصلہ لاک ڈاو¿ن کے دوران معاشی سرگرمیوں کی حمایت کرنے اور ریاست کے اندر لوگوں کی نقل و حرکت کو زیادہ قابل رسائی بنانے کے لئے لیا ہے۔
مزدوروں کی خصوصی ٹرین 2 جون کو بھوپال سے:
بتایاجاتاہے کہ مزدوروں کے لئے خصوصی ٹرین لاک ڈاو¿ن کے دوران بھوپال اور آس پاس کے اضلاع میں پھنسے مغربی بنگال کے مزدوروں کوان کے گھروں تک پہنچانے کیلئے بروزمنگل (2 جون )کو بھوپال سے روانہ ہوگی۔ مغربی بنگال جانے والے مزدورافرادمزدور پورٹل پر دستیاب”شرمک اسپیشل ٹرین رجسٹریشن“ آپشن پر جاکر اپنے اور اپنے ساتھی مسافروں کی رجسٹریشن کراسکتے ہیں۔ خواہش مند مزدور پورٹل
https://mapit.gov.in/covid-19/ پر موبائل نمبر کے ذریعہ رجسٹریشن کراسکتے ہیں۔ اس کے بعد ٹرین اور سفر کی تاریخ منتخب کریں اور اپنے ساتھ جانے والے مسافروں کی معلومات درج کریں۔ سفر کے سلسلے میں جلد ہی آپ سے متعلقہ افسر / آفس سے رابطہ کیا جائے گا۔