رواں سال ملےں گی 26ہزارسے زائد مختلف نوکریاں

بھوپال یکم جنوری(نیا نظریہ بیورو)سال 2022 میں مدھیہ پردیش میں 26 ہزار سے زیادہ سرکاری نوکریاں ملنے والی ہیں۔ ہاو ¿س کیپر، الیکٹریشن، فلٹر مین، سوشل ورکر، پولیس کانسٹیبل، ٹیچر، ڈی پی او، لیکچرر، میڈیکل آفیسر سے سائنسدان، ڈپٹی کلکٹر اور ڈی ایس پی کے عہدوں پر بھرتی ہونے والی ہے۔
نئے سال میں مدھیہ پردیش کے نوجوانوں کو روزگار کے کتنے مواقع ملیں گے ایم پی پی ایس سی کے ذریعے ہی نئے سال میں 1598 آسامیوں پر بھرتی کی جائے گی۔ ایم پی پروفیشنل ایگزامینیشن بورڈ (پی ای بی) کے ذریعے 23107 آسامیوں پر بھرتی کی جائےں گی۔ کچھ اسامیوں کے لیے درخواست کا عمل شروع ہو گیا ہے۔ ایم پی این سی ایل سنگرولی سمیت کول انڈیا سیکٹر میں نئے سال میں 1000 سے زیادہ نوکریاں مل سکتی ہیں۔
نئے سال میں مختلف عہدوں پر بھرتی کے لیے زیادہ سے زیادہ امتحان اپریل مئی میں لیا جائے گا۔ اسٹیٹ سروس امتحان 2021 میں 282 آسامیوں اور اسٹیٹ فاریسٹ سروس 2021 میں 63 آسامیوں پر بھرتی کا امتحان 24 اپریل 2022 کو ہوگا۔ آیوروید میڈیکل آفیسر کی 692 آسامیوں کے لیے امتحان اپریل میں لیا جائے گا۔ ہومیو پیتھک میڈیکل آفیسر کی 43 آسامیاں، یونی میڈیکل آفیسر کی 44 آسامیاں، اسٹیٹ آفیسر ایم پی ہاو ¿سنگ بورڈ کی 11 اور لیکچرر سائیکالوجی، جیل ڈیپارٹمنٹ کی 1 آسامیوں کے لیے اپریل-مئی میں انتخابات ہوں گے۔ مئی میں ڈپٹی سپرنٹنڈنٹ آف پولیس ریڈیو کی 15 آسامیوں کے لیے امتحان، جون میں اسٹیٹ انجینئرنگ سروسز ایگزامینیشن (21 عہدے)، مئی میں ویٹرنری اسسٹنٹ سرجن کے 129 اور کمپیوٹر پروگرامر کی 2 آسامیوں کے لیے امتحان ہوگا۔
ایم پی پروفیشنل ایگزامینیشن بورڈ (پی ای بی) 8 جنوری 2022 کو پولیس کانسٹیبل کی 4000 آسامیوں کے لیے بھرتی کا امتحان منعقد کرے گا۔ پرائمری ٹیچر اہلیتی ٹیسٹ 2020 کی 4000 آسامیوں کے علاوہ 11556 آسامیوں پر بھرتی کا امتحان 5 مارچ سے شروع ہوگا۔ رورل ہارٹیکلچر ڈیولپمنٹ آفیسر کی 187 آسامیوں، محکمہ قانون و قانون سازی کے امور میں اسسٹنٹ گریڈ 3، سٹینو ٹائپسٹ، سٹینو گرافر کی 638 آسامیوں کی جانچ اپریل میں ہوگی، ایم پی ہاو ¿سنگ بورڈ میں سب انجینئر کی 227 آسامیوں کی جانچ اپریل میں ہوگی۔ ڈسٹرکٹ منیجر ایگریکلچر کی 50 آسامیوں کا امتحان اپریل مئی میں ہوگا، محکمہ کوآپریشن اینڈ رجسٹریشن میں جونیئر اکاو ¿نٹ آفیسر کی 85 آسامیوں کا امتحان مئی میں ہوگا، ریاست میں مختلف عہدوں کی 472 آسامیوں کا امتحان دیہی روزی روٹی مشن مئی میں منعقد ہوگا۔ ڈائریکٹوریٹ آف اسکل ڈیولپمنٹ، جبل پور میں 302 اور فوڈ سیفٹی کنٹرولر ڈپارٹمنٹ میں 13 آسامیوں کے لیے بھرتی کا امتحان مئی میں منعقد کیا جائے گا۔ ایم پی این سی ایل سنگرولی میں فلٹر، الیکٹریشن، مکینک اور وینڈر کے عہدوں کی بھرتی بھی مارچ-اپریل کے دوران کی جائے گی۔ اس کے علاوہ فروری سے ستمبر کے دوران فوج کی طرف سے ریاست میں بھرتی ریلی بھی منعقد کی جا سکتی ہے۔ اس کے ذریعے بھی ریاست کے 2000 سے زیادہ نوجوانوں کو روزگار ملے گا۔
ایم پی پبلک سروس کمیشن (ایم پی پی ایس سی) کے حکام کے مطابق اس سال 2021 کے آخری مہینے کے دوران مختلف محکموں میں بھرتیوں کے لیے سب سے زیادہ اشتہارات جاری کیے گئے ہیں۔ یہ پہلا موقع ہے کہ ایم پی پی ایس سی نے اس سال مختلف آسامیوں پر بھرتی کے لیے 25 سے زائد درخواستوں کے لیے اشتہار جاری کرکے لوگوں کو مطلع کیا ہے۔
ایم پی پی ایس سی کے چیئرمین راجیش لال مہرا نے کہا کہ کمیشن کے ذریعے 2022 میں مختلف آسامیوں پر بھرتی کیا جا رہا ہے۔ اس کے لیے دسمبر کے آخر تک تمام اشتہارات اور ہدایات ہٹا دی گئی ہیں۔ بھرتی کے زیادہ تر امتحانات اپریل-مئی کے دوران منعقد ہوں گے۔ایم پی پروفیشنل ایگزامینیشن بورڈ کے ڈائرکٹر شانموگا پریا مشرا نے کہا کہ دسمبر سے نئے سال تک بورڈ کی جانب سے 23 ہزار سے زیادہ آسامیوں پر بھرتی کا امتحان لیا جائے گا۔ کچھ بھرتیوں کا عمل شروع ہو چکا ہے۔ نئے سال کے پہلے 5 ماہ کے دوران زیادہ تر آسامیوں کے لیے امتحانات لیے جائیں گے۔ اسے تیار کر لیا گیا ہے۔