پارٹی بدلنا کپڑے بدلنے جیسا ہوگیا ہے: گوپال بھارگو


بھوپال:31مئی(نیانظریہ بیورو)
مدھیہ پردیش میں 24 اسمبلی سیٹوں پر ہونے والے ضمنی انتخابات سے پہلے ہی انحرافات کا آغاز ہوچکا ہے ، 2018 کے اسمبلی انتخابات سے قبل کانگریس سے بی جے پی میں شامل ہونے والے سابق ممبر پارلیمنٹ پریم چند گڈو نے کانگریس میں شمولیت اختیار کرلی ہے ، جس پر بی جے پی لیڈرگوپال بھارگونے مذاق یہ کہتے ہوئے اڑایاکہ آج کل پارٹی تبدیل کرنا کپڑے بدلنے جیسا ہوگیا ہے۔ اسی دوران ، کابینہ میں توسیع کے بارے میں بھارگو کا کہنا ہے کہ وزیر اعلیٰ شیوراج سنگھ چوہان کا یہ حق ہے اور جلد ہی آپ کواس بارے میں معلومات مل جائیں گی۔
گوپال بھارگو نے کانگریس میں پریم چند گڈوکی واپسی پر کہا کہ آج کل پارٹی تبدیل کرنا کپڑے بدلنے جیسا ہوگیا ہے۔ جب پریم چند گڈو نے بی جے پی میں شمولیت اختیار کی تھی ، تو وہ کہتے تھے کہ کانگریس میں گروپ بندیہے ، اب وہ کانگریس میں چلے گئے ہیں توان کا کہنا ہے کہ بی جے پی میں گروپ بندی ہے ، جبکہ ہم 40 سال پہلے بی جے پی میں آئے تھے ، جب پورے ملک میں صرف 2 ہی جماعت تھی۔ کیا بی جے پی کے رکن پارلیمنٹ ، اس وقت بھی حزب اختلاف میں 22 سال تھے ، لیکن ہم نے کبھی بھی پارٹی تبدیل کرنا مناسب نہیں سمجھا ، لیکن ایسے لوگ سیاست کو ناپاک کررہے ہیں۔ انتخابات میں جیت ہے ، لیکن نظریہ کے ساتھ کام کرنا ہوگا۔
دو ماہ بعد ، گوپال بھارگو بھوپال واپس آئے ہیں اور ان کی بھوپال واپسی کابینہ میں تفصیل سے دیکھی جارہی ہے۔ یہ خیال کیا جاتا ہے کہ ممکنہ طور پر 2 جون کو کابینہ میں توسیع کی وجہ سے ، بھارگو بھوپال واپس آگئے ہیں۔