کیلاش وجئے ورگیہ خود پنشن اورسوگنی دیوی جیسے بڑے گھوٹالوں میں ملوث رہے ہیں:جیتوپٹواری

بھوپال:7دسمبر(نیانظریہ بیورو)
بی جے پی کے جنرل سکریٹری کیلاش وجئے ورگیہ نے وزیراعلیٰ کے بھتیجے رتول پوری پر حملہ کیا تو کانگریس نے بھی جوابی کارروائی میں ورگیہ پرپلٹوارکیا۔ کابینی وزیرجیتوپٹواری نے وجئے ورگیہ پر حملہ بولتے ہوئے کہا کہ خود کیلاش وجئے ورگیہ پر کرپشن کے ڈھیروں الزامات ہیں۔ پٹواری نے کہا کہ بی جے پی کے جنرل سکریٹری خود پنشن اور سگنی دیوی گھوٹالے جیسے بڑے گھوٹالوں میں ملوث رہے ہیں۔ اس کی بدعنوانی پر سوال اٹھانے پر ، یہ صاف ہے کہ ”چور کی داڑھی میں تنکا“ ہے۔وزیر جیتو پٹواری نے کہا کہ ، بی جے پی کے جنرل سکریٹری کیلاش وجئے ورگیا کو بتانا چاہئے کہ وہ مافیا کے لیڈرہیں یا بی جے پی کے۔ اگر حکومت مافیا پر ایکشن لے رہی ہے تو پھرانہیں کیا پریشانی کیا ہے؟ جیتو پٹواری نے کہا کہ مافیا و ¿ںپر کارروائی جاری رہے گی ، بی جے پی میں تمام بڑے لیڈران خود بڑا بننے کے لئے ہوڑلگائے ہوئے ہیں۔پٹواری نے طنز کیا کہ بی جے پی کے اندرونی دشمنی تمام بڑے لیڈران کومستعد رہنے پر مجبور کررہی ہے۔ اسی لئے بی جے پی لیڈران غیرذمہ دارانہ بیان دے رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اپوزیشن لیڈر گوپال بھارگو ، نروتم مشرا کے علاوہ ، شیو راج سنگھ چوہان کی انحراف اور کیلاش وجئے ورگیہ کی غیر مہذب زبان سے پتہ چلتا ہے کہ یہ داخلی جنگ ہے۔

نئے مدرسوں اور کمیٹی کا آن لائن رجسٹریشن 10سے31جنوری تک
بھوپال: 7 جنوری:تعلیمی سیشن 2020-21کیلئے نئے مدرسوں کے رجسٹریشن اور کمیٹی کی رجسٹریشن کیلئے 10جنوری سے31جنوری تک ایم پی آن لائن کے پورٹل خدماتی سینٹروں پر آن لائن درخواست کی جا سکتی ہےں۔ نئے مدرسہ رجسٹریشن کی درخواست سے متعلقہ فارمیٹ / تفصیلی جانکاری ایم پی آن لائن کے پورٹل پر مدرسہ بورڈ کے پیج کے ڈاﺅن لوڈ مینیو میں New Madarsa Registration Instructions Linksاور مدرسہ بورڈ کی ویب سائٹ www.mpmb.org.inپر مہیاہے ۔ درخواست گزار نئے مدرسہ کی درخواست MPOnline Limitedکے Online Portalسروس کے کیوسک کے توسط سے مذکورہ تاریخوں تک درخواست کر سکتے ہےں۔

فوٹوموسم
اگلے 24 گھنٹوں میں ریاست کے کئی اضلاع میں بارش کاامکان
بھوپال:7دسمبر(نیانظریہ بیورو)
گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ، ریاست کا موسم بنیادی طور پر خشک رہا ، جبکہ ساگر اور متعدد ڈویزنوں کے اضلاع میں دھند رہا۔ محکمہ موسمیات کے مطابق ، آئندہ 24 گھنٹوں میں ریاست کے کچھ اضلاع میں بارش ہوسکتی ہے۔یہ معلومات دیتے ہوئے محکمہ موسمیات کے ماہر ادے سروویت نے بتایا کہ مغربی علاقے میں بنے سسٹم کی وجہ سے ، جنوب مغربی راجستھان میں سسٹم گردش میں ہے ، اسی طرح ہریانہ میں بھی ایک سسٹم کی گردش جاری ہے جس کی وجہ سے گوالیار ، نیمچ اور مندسور میں ہلکی بارش ہوسکتی ہے۔ منگل کو ، کم سے کم درجہ حرارت میں اضافہ ہوا اور زیادہ سے زیادہ اضلاع میں درجہ حرارت میں کمی واقع ہوگی۔ چونکہ نمی میں کمی واقع ہوتی ہے جس کی وجہ سے زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت میں اضافہ ہوتا ہے۔ ایک اندازے کے مطابق ریاست میں بادل ہوں گے،بھوپال میں منگل کے روز موسم خشک رہا ، جب کہ کم سے کم درجہ حرارت 14 اور زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 24 ڈگری سیلسیس ریکارڈ کیاگیا۔