ریاست میں نئی پہل: پولیس ، فائر بریگیڈ اور ایمبولینس کیلئے ایک ہی نمبر ہوگا دستیاب


بھوپال :21مئی(نیانظریہ بیورو)
”ایف آئی آر آپ کے دوار“ اسکیم کے بعد ، اب ریاست میں تین خدمات کے لئے ایک ہی ہنگامی نمبر 112 جاری کیا گیا ہے۔ 112 پر ڈائل کرنے سے ، تینوں خدمات پولیس فائر ، صحت اور کورونا سے متعلقہ خدمات کے لئے دستیاب ہوں گی۔ ایمرجنسی نمبر کے لئے ، راجدھانی بھوپال میں ڈائل 100 ہیڈ کوارٹر میں کنٹرول روم تیار کیا گیا ہے۔ جہاں سے ریاست بھر میں ہنگامی خدمات پر 24 گھنٹے فوری طور پر کام کیا جارہا ہے۔
ایک ہی ایمرجنسی نمبر پر تین سہولیات میسر ہوں گی:
مدھیہ پردیش میں کورونا مدت کے پیش نظر ، بہت سے نئے اقدامات اٹھائے جارہے ہیں۔ پہلے محکمہ داخلہ نے”ایف آئی آر آپکے دوار“ اسکیم کا آغاز کیا ہے۔ جس کے تحت پولیس ٹیم شکایت کنندہ کے گھر پہنچ کر ایف آئی آر درج کرنے کا کام کر رہی ہے۔ تو اسی دوران ایک ہنگامی نمبر 112 بھی جاری کیا گیا ہے۔ جہاں تینوں خدمات ایک ساتھ مل سکتی ہیں۔ 112 نمبر پر ڈائل کرنے پر پولیس فائر بریگیڈ ، صحت اور کورونا سے متعلق خدمات فوری طور پر فراہم کی جائیں گی۔ اس کے لئے ، ڈائل 100 ہیڈ کوارٹر میں ایک کنٹرول روم بنایا گیا ہے۔ دراصل ، 112 نمبر پر ڈائل کرنے پر ، آپ کو کسٹمر کیئر کی لائن پر آواز ملے گی۔ پولیس اور فائر کے لئے 1 نمبر ڈائل کریں ، 108 ایمبولینسوں کے لئے 2 اور کورونا سے متعلقہ خدمات کے ل ئے3 ڈائل کریں۔
ہنگامی نمبر ڈائل کرنے کے فورا بعد ، کال لینے والے فوری طور پر کال کو متعلقہ جگہ پر خدمت میں ملازمین کے پاس منتقل کردیتے ہیں اور اگلے چند منٹ میں متاثرہ شخص تک پہنچ جاتے ہیں۔ تاہم ، یہ ایمرجنسی نمبر جاری کرنے کے بعد بھی ، فائر بریگیڈ سے متعلق ڈائل 100 ، 108 اور پرانے ایمرجنسی نمبروں پر خدمات جاری رہیں گی۔ ان خدمات کے ساتھ ، مدھیہ پردیش بھارت کی واحد ریاست بن گئی ہے جو ایک ہی نمبر پر تین ہنگامی خدمات مہیا کررہی ہے۔