جنگ ابھی جاری ہے:وزیر اعلی


اندور میں ملے20 نئے کورونا مثبت مریض ،اندورمیں کل 64معاملے
بھوپال:یکم اپریل(نیانظریہ بیورو)
مدھیہ پردیش میں کورونا وائرس کے انفیکشن کا اثر تجارتی شہر اندور میں تیزی سے پھیلتانظر آرہا ہے۔ یہاں 20 نئے اورمعاملات سامنے آئے ہیں۔ اس طرح ، اندور میں متاثرہ مریضوں کی تعداد 64 ہوگئی ہے۔ یہ تعداد پوری ریاست میں 86 ہے۔ اسی اثنا میں ، شیوراج سنگھ چوہان نے کہا کہ ریاست میں کورونا کے خلاف جنگ جاری ہے۔ پوری ریاست کو مکمل طور پر بند کردیا گیا ہے۔ جہاں تک اندور کا تعلق ہے ،تووہاں بھی سرحدوں کو مکمل طور پر سیل کردیا گیا ہے۔ خوف اور پریشانی میں مبتلاہونے کی کوئی ضرورت نہیں۔
معلوم ہوکہ سرکاری ذرائع کے مطابق ، منگل کی دیررات گئے اندور سے جانچ کے لئے بھیجے گئے نمونوں میں سے مزید 20 نمونے مثبت رپورٹ سامنے آئے ہیں۔ اس طرح یہاں مریضوں کی کل تعداد بڑھ کر 64 ہوگئی ہے۔ صرف ایک دن میں اندور میں 37 نئے مریض سامنے آئے ہیں۔
اندور میں کل 37 نئے مریض آئے سامنے
اس کے علاوہ بھوپال میں چار ، جبل پور میں آٹھ ، گوالیار اور شیوپوری میں دو اور اوجین میں چھ مریض ہیں۔ اس طرح ، ریاست میں اب کورونا مثبت مریضوں کی تعداد 86 ہوگئی ہے۔
ذرائع کا کہنا ہے کہ رانی پورہ ، نیا پورہ ، دولت گنج ، ہاتھی پالا وغیرہ اندور کی وہ مقاماتہیں جہاں لوگوں کی ایک بڑی تعداد کو قرنطینہ(آئی سولیشن) میں رکھا گیا ہے۔ ان سے نئے مریض سامنے آئے ہیں۔ توقع ہے کہ آنے والے وقت میں مریضوں کی تعداد میں مزید اضافہ ہوسکتا ہے۔ ریاست میں اب تک چھ افراد کی کورونا متاثرہ کی موت ہوچکی ہے۔ ان میں سے تین اندور کے رہنے والے ہیں ، دو اُجین اور ایک خرگون کارہنے والابتایاجارہاہے۔