مہاراج مرکزی اور سبھی حامی بنیں گے ریاستی وزیر:امرتی دیوی


بھوپال :13مئی(نیانظریہ بیورو)
مدھیہ پردیش کے وزیر اعلیٰ شیوراج سنگھ چوہان اور گورنر لال جی ٹنڈن کی ملاقات کے دوران ، سابقہ حکومت میں سندھیا گروپ کی وزیر امرتی دیوی کا بیان سامنے آیا ہے۔ امرتی دیوی نے کہا ہے کہ کابینہ 2 کی توسیع یقینی ہے۔ اس کے ساتھ ہی انہوں نے یہ بھی کہا ہے کہ وہ تمام افراد جو سندھیا حامی ہیں اور سابقہ میں وزیر رہ چکے ہیں ، وہ شیوراج حکومت میںبھی وزیر بنیں گے۔
سابق وزیر امرتی دیوی نے کہا ہے کہ ملک میں کورونا وبا پھیل چکی ہے۔ اگر آپ کی زندگی ہے تو ، آپ کے پاس دنیا ہے۔ پہلے اس سے نمٹنے کے لئے تیاریاں ضروری ہیں۔ اگر وزیر اعلی شیوراج گورنر سے مل رہے ہیں تو کابینہ میں توسیع کی جاسکتی ہے۔
سندھیا بنیں گے مرکزی وزیر:
سابق وزیر نے کہا کہ اب تک جیوتی رادتیہ سندھیا بھی مرکز میں وزیر بن چکے ہوتے۔ لیکن کورونا کی وجہ سے ، یہ ممکن نہیں ہوسکا۔ انہوں نے کانگریس پر بھی سخت تنقید کی اور کہا کہ اگرچہ ہمیں وزیر بننے کی فکر نہیں ہے ، کانگریسی ضرور پریشان ہیں۔غورطلب ہے کہ ایک ہفتہ قبل ہی ، سابقہ حکومت وزیررہی امرتی دیوی جوسندھیا حامی ہیں۔ جہاں انہوں نے وزیراعلیٰ شیوراج سنگھ چوہان اور وزیر داخلہ نروتم مشرا سے ملاقات کی اور کابینہ میں توسیع کے بارے میں بات کی۔ کانگریس کی طرف سے امرتی دیوی کے بیان کا ردعمل ظاہرکیا جارہا ہے۔ بی جے پی میں شامل ہونے والے جیوتی رادتیہ سندھیا وزارتی عہدہ نہ ملنے کی وجہ سے کانگریس کو چھوڑکربی جے پی میں شامل ہوگئے ۔جس کے بعد مدھیہ پردیش میں کانگریس کی حکومت گراکرکچھ ایم ایل ایز سندھیاکاساتھ دیتے ہوئے بی جے پی میں شمولیت اختیارکرلی ہے۔
واضح رہے کہ سابق وزیر امراتی دیوی نے کانگریس کو نشانہ بنایا ہے۔ انہوں نے کہا کہ کانگریس کو ہماری فکر کرنا چھوڑ دینا چاہئے۔ اسی کے ساتھ ہی انہوں نے کہا کہ شیو راج کی کابینہ میں جلد توسیع کی جائے گی۔جس میں سابقہ میں وزیررہے تمام لیڈران کووزیربنایاجائے گا۔