بھوپال کا سب سے بڑا ہاٹ اسپاٹ بناجہانگیرآباد


اس ژون سے روزانہ کورونامثبت مریض آرہے ہیں سامنے،یہاں کے متاثرین کی تعدادپہنچی 191
بھوپال:12مئی(نیانظریہ بیورو)
راجدھانی بھوپال کاجہانگیر آباد علاقہ شہرکاسب سے بڑا ہاٹ اسپاٹ ایریابن گیاہے۔یہ علاقہ کورونامتاثرین کاسب سے بڑا مرکز بن گیا ہے۔ اس خطرناک زون میں ہر روز نئے کورونا مثبت مریض پائے جارہے ہیں۔ لہذا ، محکمہ صحت کے ساتھ ، پولیس بھی فوری طور پر اس علاقے میں کام کر رہی ہے۔ پولیس کی ٹیم جہانگیر آباد کے علاقے میں مستقل طور پر دورہ کرتی ہے اور اب اس علاقے میں کرانہ اسٹورز ، سبزیوں کی دکانیں اور میڈیکل اسٹور وآپریٹرز کے بھی نمونے لئے جا رہے ہیں۔
روزانہ لئے جارہے ہیں نمونے:
پولیس حکام کے مطابق محکمہ صحت کی ٹیم جہانگیرآباد کے علاقے میں مستقل طور پر کام کررہی ہے اور لوگوں کے نمونے لئے جارہے ہیں۔ اس کے علاوہ پولیس حکام نے بتایا کہ اس علاقے میں کرانہ اسٹورز ، سبزی فروشوں اور میڈیکل اسٹور آپریٹرز کے نمونے بھی لئے جارہے ہیں۔ تاکہ ان دکانوں پر خریداری کے لئے آنے والے لوگ محفوظ رہیں۔ جہانگیرآباد کا علاقہ پوری طرح سے کورونا وائرس کا شکار ہے۔ لہذا کارپوریشن کی گاڑیاں وقتا فوقتا یہاں سبزیاں بیچنے آتی ہیں جس کے بعد پولیس کی نگرانی میں اس علاقے میں سبزیاں فروخت ہوتی ہیں۔
غورطلب ہے کہ جہانگیرآباد میں اب تک 191 کورونا سے متاثرہ مریض پائے گئے ہیں ، ان میں سے 76 اہیر محلہ میں ، 31 جہانگیرآباد مارکیٹ میں ، 18 بڑوالی مسجد ایریا میں ، 16 محفوظ بلڈنگ میں ، 13 جنسی چوراہا میں پائے گئے ہیں۔وہیں علاقے میں اب تک اس وباکی زدمیں آنے سے 6 سے زیادہ افراد کی موت ہوچکی ہے۔