لاک ڈاون کے دوران: ریاست میں شراب اورٹرانسفرکی تجارت عروج پر: سجن سنگھ ورما


بھوپال:11مئی(نیانظریہ بیورو)
وزیراعلی شیو راج سنگھ چوہان حکومت کے ذریعہ افسران کے تھوک بند تبادلےپر سیاست شروع ہوگئی ہے۔ کمل ناتھ حکومت میں پی ڈبلیو ڈی کے وزیر رہے سجن سنگھ ورما نے بڑے پیمانے پر ہورہے تبادلوں پر سوال اٹھائے ہیں۔ انہوں نے ویڈیو پیغام کے ذریعہ وزیر اعلی شیوراج سنگھ پر طنز کیا اور کہا کہ شیو راج سنگھ چوہان کا شکریہ ، ریاست کی عوام آپ کا بہت شکریہ ادا کررہی ہے۔انہوں کہاہے کہ آپ نے دو عظیم کام کیے ہیں۔
سجن سنگھ ورما نے کہا ہے کہ بی جے پی حکومت کے گزشتہ 15 سالوں میں کئی سالوں سے ایک ہی عہدے پر فائز رہے۔ جس کی منتقلی پر ، شیو راج سنگھ یہ الزام لگاتے تھے کہ کمل ناتھ حکومتٹرانسفرکاکاروبار چلا رہی ہے ، لیکن پچھلے ڈیڑھ ماہ میں ، جس طرح سے شیو راج سنگھ نے تبادلہ کیا ہے۔ یہ واضح ہوگیا ہے کہٹرانسفرکاکاروبار کون چلا رہا ہے۔
ہفتہ کو 50 اعلی افسران کا ہواتبادلہ:
انہوں نے شیو راج سنگھ پر الزام لگایا ہے کہ انھیں اپنی پسند کے افسران سے کریم کھانے کے لئے ایک بڑے عہدے پر مقرر کیا جارہا ہے۔ اہم بات یہ ہے کہ جب بھی کمل ناتھ حکومت میں منتقلی ہوتی تھی ، توبی جے پی اپوزیشن میں رہتے ہوئے کمل ناتھ حکومت پر منتقلی کی صنعت چلانے کا الزام عائد کرتی تھی ، لیکن کانگریس حکومت کے خاتمے کے بعد ہی ، شیو راج سنگھ وزیر اعلی بن چکے ہیں اور بحران کے درمیان کورونا کی روک تھام کی مسلسل کوشش کرنے کے بجائے شیوراج حکومت ٹرانسفرکرنے میں مصروف ہوگئی ہے۔حال ہی میں ، ہفتے کے روز ، انہوں نے 50 اعلی افسران کا تبادلہ کیا ہے اور اہم محکموں میں اپنی پسند کے افسران کو مقرر کیا ہے۔
سجن سنگھ ورما نے بی جے پی کوبنایا نشانہ :
سابق کابینہ وزیر سجن سنگھ ورما نے شراب کی دکانیں کھولنے اور تھوک بندافسران کے تبادلے کرنے پر وزیر اعلی شیوراج سنگھ چوہان پر شدید تنقید کی ہے۔ انہوں نے اپنے ویڈیو پیغام کے ذریعے کہا کہ مدھیہ پردیش میں تمام صنعتیں بند ہیں ، صرف شراب اور ٹرانسفرکے کاروبار سرگرم ہیں۔
سججن سنگھ ورما نے مزید کہا ہے کہ آپ نے ریاست میں دو عظیم کام کیے ہیں۔ ریاست میں تمام صنعتیں بند ہیں اور مزدور مر رہے ہیں ، لیکن آپ نے دو صنعت شروع کردئے ہیں۔ ایک ، آپ نے ریاست میں شراب کی فیکٹری شروع کی ہےں اور دوسری طرف آپ اعلی افسران کے ٹرانسفرکی تجارت کوبھی فروغ دے رہیں۔