مسافروں کودوگھنٹے قبل پہنچناہوگاریلوے اسٹیشن،اسکریننگ کے بعدسوارہوسکیں گے

ریلوے کی خدمات شروع:

بھوپال:11مئی(نیانظریہ بیورو)
ملک بھرمیں لاک ڈاو¿ن کے ڈیڑھ ماہ سے زیادہ کاوقت گزرچکاہے۔اتنے دنوں بعد مرکزی حکومت نے اب ریل خدمات کی بحالی شروع کردی ہے۔ 12 مئی سے ملک کی مختلف ریاستوں میں 15 ٹرینیں چلانے کا منصوبہ تیارکیاگیاہے۔ بروزپیر سے آئی آر سی ٹی سی پر ان ٹرینوں کی بکنگ شروع کردی گئی ہے۔ ان 15 ٹرینوں میں سے چار ٹرینیں بھوپال میں بھی رکیں گی۔ تاہم بھوپال کے لئے کسی خاص ٹرین کا انتظام نہیں کیا گیا ہے۔
ملک میں چلنے والی ان 15 ٹرینوں کے لئے بھی محدود اسٹاپ کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ تاکہ مسافر اسٹیشنوں پر اتر سکیں گے ۔ ابھی تک ، مہاجر مزدوروں کو لینے کے لئے چلائی جانے والی خصوصی ٹرینوں میں اترنے کا کوئی انتظام نہیں تھا۔ اس کو دھیان میں رکھتے ہوئے ، بھوپال ڈویژن نے بھی مسافروں کے لئے خصوصی انتظامات کیے ہیں۔ چلنے والی 15 ٹرینوں میں سے ، بھوپال میں بھی چار ٹرینیں رکیں گی۔
ریڈ زون میں ہونے کی وجہ سے بھوپال ریلوے اسٹیشن پر سکیورٹی کی تمام تیاریاں کرلی گئی ہیں۔ تاکہ یہاں کسی بھی قسم کا کوئی مسئلہ پیدانہ ہو۔ جو بھی مسافر بھوپال اسٹیشن آئے گا اس کا پہلے تھرمل اسکریننگ کیا جائے گا اور تب ہی اسے اسٹیشن کے اندر جانے کی اجازت ہوگی۔ اگر کوئی شخص بیمار نظر آتا ہے۔تو اسے واپس بھیج دیاجائے گا۔ جبکہ ٹرین سے آنے والے شخص کو بھی تفتیش کے بعد ہی اپنے گھر جانے کی اجازت ہوگی۔واضح رہے کہ 15 اسپیشل ٹرینوں میں سے ، چار ٹرینیں جن کا اسٹاپ بھوپال میں ہوگا ، بنگلور۔نئی دہلی اسپیشل ، چنئی سنٹرل – نئی دہلی اسپیشل ، بلاسپور سے نئی دہلی اسپیشل ، اور نئی دہلی سے سکندرآباد ہوگی۔ جبکہ مزدوروں کی خصوصی ٹرینوں کی روٹ الگ رہیں گی۔