ساگریونیورسٹی لاک ڈاون کے باوجود امتحان کرانے کی منشامیں

فارمیسی کا امتحان :

بھوپال:10مئی(نیانظریہ بیورو)
بورڈ سے لے کر سی بی ایس سی اور تقریباً تمام بڑی یونیورسٹیوں میں طلبا کو لاک ڈاو¿ن کی صورت میں امتحانات سے فارغ کردیا گیا ہے۔ اس صورتحال میں راجدھانیمیں ایک نجی تکنیکی تعلیمی انسٹی ٹیوٹ نے امتحان کی تاریخ طے کردی ہے اور طلباءکو بھی ٹائم ٹیبل بھیج دیا ہے۔ اس طرح سے فارمیسی جیسے اہم موضوع کے ہونے والے امتحان نے راجدھانی میں ایک نجی کاروبار(ویاپم) معاملہ دہرانے کی صورتحال کو پیدا کر دیا ہے۔
راجدھانی میں نجی تعلیمی ادارہ ساگر انسٹی ٹیوٹ آف ٹکنالوجی اینڈ ریسرچ نے ہفتہ کو فارمیسی کے طلباءکو امتحانات کا ٹائم ٹیبل بھیجا ہے۔ دوسری بات یہ کہ پیر سے شروع ہونے والے چوتھے ، چھٹے اور آٹھویں سمسٹر امتحانات کے لئے صرف دو دن قبل معلومات ارسال کی گئی ہیں۔ امتحانات لاک ڈاو¿ن میعاد کے اندر ہی (15 مئی) تک مکمل ہوجائیں گے۔
کالج دو ماہ سے ہے بند:لاک ڈاو¿ن کی وجہ سے تقریباً دو ماہ سے تمام کالجوں میں لاک آو¿ٹ ہے۔ اس صورتحال کی وجہ سے ساگر انسٹی ٹیوٹ میں تمام کورسز کا مطالعہ مکمل طور پر بند ہے۔ طلباءفارمیسی جیسے اہم مضامین کا مطالعہ کیے بغیر امتحانات جزو کو سمجھنے سے قاصر ہیں۔
جنرل پروموشن یا ویاپم دہرانے کی تیاری:چھوٹی کلاسوں کے طلبا کو دیئے جانے والے عام فروغ کی بنیاد پر ، ساگر انسٹی ٹیوٹ نے بھی تمام طلبہ کو باضابطہ امتحانات پاس کرنے کا منصوبہ بنایا ہے ، ایسا کوئی اعلان نہیں کیا گیا ہے۔ لیکن اس صورتحال سے امتحان کے نام پر پاس یا ناکام ہونے کے نام پر کوئی بڑاپروپیگنڈ ہ ہونے سے انکار نہیں کیا جاسکتاہے۔
باکس
امتحان کےلئے جلدی کیوں:
14 مئی کی لاک ڈاو¿ن کی تاریخ زیادہ دور نہیں ہے۔ اگر انسٹی ٹیوٹ چاہتا تو ، اس تاریخ کا انتظار کرکے امتحان کے شیڈول کا فیصلہ کرسکتا تھا۔ لیکن ذرائع کا کہنا ہے کہ ساگر انسٹی ٹیوٹ جلد بازی میں مطلوبہ نتائج تیار کرکے اپنا اگلا شیڈول ایڈجسٹ کرنے کے لئے تیار ہے۔ لاک ڈاو¿ن کی وجہ سے تاخیر اور پریشان کن پروگرام کی وجہ سے ، ادارہ فیسوں کے نام پر بڑی رقم ضائع نہیں کرناچاہتا ہے ، شاید اس ارادے کے ساتھ ہی ، لاک ڈاو¿ن میں ہی امتحان لینے کا منصوبہ بنایا گیا ہے۔