چرایو بھوپال: 19کورونامریضوں کا آکسیجن تھراپی سے ہوا کامیاب علاج


بھوپال:8مئی(نیانظریہ بیورو)
انتہائی حوصلہ افزائی اور اعلی قوت ارادی سے زندگی کی مشکل ترین صورتحال میں بھی فتح پاسکتی ہے۔ کرونا سے مت ڈرو ، اس کا سامنا کرو ۔آج 19 کورونامتاثرین کے صحتیاب ہونے پرچرایوا اسپتال سے فارغ کردیا گیا۔ ان تمام افراد کا اسپتال میں آکسیجن تھراپی سے کامیابی کے ساتھ علاج کیا گیا ہے۔ دیررات گئے یہ تمام افراد مکمل طور پر صحتمند ہوگئے اوران تمام کوچھٹی دیدی گئی ۔
چرایو اسپتال کے ڈائریکٹر ڈاکٹر اجے گوینکا نے بتایا کہ ، انہوں نے ابتدائی آکسیجن تھراپی سے تمام مریضوں کا کامیابی کے ساتھ علاج کیا ہے۔ اس کا خیال ہے کہ اس نے بحالی کی شرح 57 فیصد حاصل کرلی ہے۔ اب تک ، علاج کے لئے مجموعی طور پر 660 افراد میں سے 378 مریضوں کا کامیابی کے ساتھ علاج کیا گیا ہے۔ چھٹی پانے والے تمام کورونا متاثرین کو مشورہ دیا گیا ہے کہ وہ 14 دن کے لئے اپنے گھر پر طبی قید میںرہیں۔اورکورنٹائن کی مدت پوری ہونے کے بعد ان سے اپیل کی گئی ہے کہ وہ اپنا پلازمہ عطیہ کریں۔
جمعرات کی رات استپال سے فارغ ہونے والے تمام لوگوں نے ضلع انتظامیہ اور چرایو اسپتال کے ڈاکٹروں اور طبی عملے کا شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے کہا ، انتظامیہ کی جانب سے صحت کی اعلی سطح کی سہولیات مہیا کی گئیں ہیں ، ان کے ساتھ اچھا سلوک کیا گیا ہے۔ اس کی صحت اور صحت کا پورا خیال رکھا گیا۔ انھیں حوصلہ افزائی اور تناو¿ کو کم کرنے کے لئے تفریحی کھیل کھیلایا گیا تھا۔ تمام کورونا جنگجوو¿ں نے لوگوں سے اپیل کی ہے کہ ، کورونا سے خوفزدہ نہیں ہوں ، یہ ایک عام بیماری کی طرح ہے۔ اس کا علاج ممکن ہے۔ اس میں یہ بھی اپیل کی گئی ہے کہ آپ سب اپنے گھروں میں ہی قیام کریں ، اور لاک ڈاو¿ن کی پیروی کرتے ہوئے انتظامیہ کو اس کورونا انفیکشن سے لڑنے میں اپناتعاون دیں۔