کوروناسے مرنے والے پولیس والوں کے اہل خانہ کےلئے بنائی گئی ہیلپ ڈیسک


بھوپال:7مئی(نیانظریہ بیورو)
پولیس ہیڈ کوارٹر نے کورونا وائرس کے خلاف جنگ لڑتے ہوئے شہید ہونے والے پولیس افسران اور کانسٹیبلوں کے اہل خانہ کی مدد کے لئے ایک ہیلپ ڈیسک قائم کیا ہے۔ یہ ہیلپ ڈیسک شہید پولیس اہلکاروں کے اہل خانہ کے مسائل فوری طور پر حل کرے گا۔ اے آئی جی پرشانت کھرے کو اس ہیلپ ڈیسک کا انچارج بنایا گیا ہے۔ پرشانت کھرے کا موبائل نمبر 9425343017 بھی جاری کیا گیا ہے ، تاکہ شہید پولیس اہلکاروں کے اہل خانہ ان سے براہ راست رابطہ کرسکیں۔ اس کے علاوہ اس ہیلپ ڈیسک میں اے ایس پی سطح کے افسر کو بھی شامل کیا گیا ہے۔
بتایاجاتاہے کہ حال ہی میں ریاست کے وزیر داخلہ نروتم مشرا نے پولیس ہیڈ کوارٹر میں اعلی عہدیداروں کے ساتھ ایک میٹنگ کی۔ جس میں کورونا وائرس سے لڑنے والے پولیس اہلکاروں کے اہل خانہ پر ہیلپ ڈیسک بنانے کا فیصلہ کیا گیا تھا۔ جس کے بعد ڈی جی پی وویک جوہری نے فوری طور پر ایک ہیلپ ڈیسک قائم کیا۔ انچارج اے آئی جی پرشانت کھرے نے ایس پی مہندر رائے کو بھی اس ڈیسک میں اس کی مدد کے لئے مقرر کیا ہے۔
کورونا جیسے خطرناک وبا کے خلاف جنگ لڑتے ہوئے مدھیہ پردیش کے کل 4 پولیس افسران اور پولیس اہلکار شہید ہوئے ہیں۔ محکمہ داخلہ نے اب پولیس اہلکاروں کے اہل خانہ کی ذمہ داری سنبھال لی ہے۔ وزیر داخلہ نروتم مشرا کی ہدایت پر قائم کیا گیا ہیلپ ڈیسک ، چھوٹے سے بڑے تک ہر گھرانے کے ہر مسئلے کو فوری طور پر حل کرے گا۔ اس کے علاوہ ، یہ ڈیسک شہید پولیس اہلکاروں کے اہل خانہ سے بھی متعدد اپڈیٹس لے گا۔ تاکہ اس بات کا اندازہ لگایا جاسکے کہ لاک ڈاو¿ن کے دوران اس کے کنبے کو کسی بھی قسم کی پریشانی کا سامنا نہیں کرنا پڑے۔اسی پس منظر میںریاست میں ایک پولیس ہیلپ ڈیسک قائم کیا گیا ہے جو کورونا وائرس کے انفیکشن کی وجہ سے ہلاک ہونے والے پولیس اہلکاروں کے اہل خانہ کی مدد کے لئے خاص ہے۔ اے آئی جی پرشانت کھرے کو اس ہیلپ ڈیسک کا انچارج بنایا گیا ہے۔