جی ایم سی میں ہوگاپلازمہ تھیراپی کاتجربہ،آئی سی ایم آرنے دی منظوری


بھوپال:4مئی(نیانظریہ بیورو)
راجدھانی بھوپال کے گاندھی میڈیکل کالج نے کورونا وائرس کو شکست دینے کی جنگ میں ایک قدم اورآگے بڑھایا ہے۔ جی ایم سی اب کورونا وائرس کے انفیکشن کی روک تھام کے لئے کلینیکل ٹرائل کرے گا ، جس کے لئے اس نے انڈین کونسل آف میڈیکل ریسرچ سے بھی منظوری حاصل کرلی ہے۔موصولہ معلومات کے مطابق گاندھی میڈیکل کالج میں پلازمہ تھراپی کے کلینیکل ٹرائل کی منظوری دے دی گئی ہے ، یہ ٹرائل منگل سے یہاں شروع ہوگا۔ کلینیکل ٹرائل کی منظوری کے لئے ، محکمہ میڈیسن کے ایچ او ڈی ، ڈاکٹر سیمی دوبے نے محکمہ مائکروبایولوجی اور پیتھالوجی کے اشتراک سے ایک پروجیکٹ تیار کیا اور اسے آئی سی ایم آر کو بھجوا دیا ، جس کی اب منظوری مل گئی ہے۔کلینیکل ٹرائل کی منظوری کے بعد ، یہ ٹرائل پروٹوکول کے مطابق شروع کیا جائے گا۔
مریض کی منظوری لینی ہوگی:
18 سال سے زیادہ عمر کے مردوں اور عورتوں کے پلازمہ تجربے کے لئے لیا جاسکتا ہے ، پلازما صرف ان ہی خواتین کا لیا جائے گا جن کی ابھی تک اولاد نہیں ہوئی ہے کیونکہ عورتوں میں بہت سی قسم کے انسداد کی نشوونما پائے جانے کے بعد ہوتی ہے۔ اس کے ساتھ ، یہ طریقہ کار اس مریض کی منظوری کے بعد شروع کیا جائے گا جس کو پلازمہ دینا ہے ، اس کے نتائج حکومت ہند کو بھیجے جائیں گے۔
غورطلب ہے کہ کورونا وائرس کے علاج کے لئے اب تک کوئی حتمی ویکسین ، دوائیں اور علاج کی مستند تکنیک تیار نہیں کی جاسکی ہے۔ ملک میں تمام سائنس داں اور ڈاکٹروں اس وباءکا علاج تلاش کرنے کی کوشش کر رہے ہیں ، اس معاملے میں ، گاندھی میڈیکل کالج میں پلازمہ تھراپی کے کلینیکل ٹرائل کی منظوری بہت اہم ثابت ہوسکتی ہے۔