کوروناکاقہر: ریاست میں مثبت مریضوں کی تعدادپہنچی66 ، پانچ کی ہوئی موت

کوروناکاقہر:
ریاست میں مثبت مریضوں کی تعدادپہنچی66 ، پانچ کی ہوئی موت
بھوپال/اندور:31مارچ(نیانظریہ بیورو) دنیا بھر میں کہرام مچانےکے بعد اب بھارت میں کورونا وائرس تیزی سے پھیل رہا ہے۔ ہر دن ملک کے مختلف حصوں میں بہت سارے کورونا مثبت مریض سامنے آرہے ہیں۔ مدھیہ پردیش میں اب تک 66 کورونا مثبت مریض پائے گئے ہیں۔ جس میں تین افراد کی موت بھی ہوئی ہے۔ اگر ہم ملک بھر میں بات کریں تو ، 1318 کورونا مثبت مریض پایا گیا ہے۔ جس میں 39 افراد اپنی زندگی سے بھی ہاتھ دھو بیٹھے ہیں۔مدھیہ پردیش میں کورونا مثبت مریضوں کا آغاز جبل پور سے ہوا ، جہاں ایک ہی خاندان کے تین افراد اور ایک شخص مثبت پایا گیا۔ یہ سب غیر ملکی سفر سے واپس آئے تھے۔ جبل پور کے بعد یہ عمل بھوپال ، اندور ، گوالیار سے شروع ہوا۔ ریاست میں اندور میں زیادہ سے زیادہ کورونا مثبت مریض پائے گئے ہیں۔ اس کے بعد ، اندور میں مثبت مریضوں کی تعداد 27 ہوگئی ہے۔ جبکہ 3 افراد کی موت بھی ہوئی ہے۔وہیں جمعہ کے روزتک ریاست میں 33 مثبت مریض پائے گئے۔ اتوار تک یہ تعداد بڑھ کر 39 ہوگئی ہے۔ اندور میں 20 ، جبل پور میں 8 ، ا±جین میں 4 ، بھوپال میں 3 ، شیوپوری میں 2 اور گوالیار میں 2 مثبت پایا گیا ہے۔ پیر کے روز ، اندور میں سات اور اجین میں ایک مثبت مریض کی تصدیق ہوگئی تھی۔ جبکہ منگل کو اندور میں 17 اور بھوپال میں دوکورونا کے مثبت مریض پائے گئے ہیں۔ جس کے بعد ریاست میں کورونا مریضوں کی کل تعداد بڑھ کر 66 ہوگئی ہے۔ اسی وقت یہ تعداد اندور میں 44 اور بھوپال میں 5 ہوگئی ہے۔ وہیں بروز پیر ایک مریض کی موت ہوگئی اور گذشتہ رات دو مزید کورونا مریضوں کی موت ہوگئی ، جس کے بعد کورونا مثبت مریضوں کی اموات کی تعداد 5 ہوگئی۔شہر اندورپر اس وبا کا سب سے زیادہ خطرہ ہے ، اسی وجہ سے انتظامیہ نے آج سے اندور کو مکمل طور پر بند کردیا ہے ، اب پولیس لوگوں کے گھروں تک ضروریات کاسامان لائے گی اور گھر سے باہر نکلنے والوں کو براہ راست نظربند کرے گی۔ اس بحران کے پیش نظر بھوپال کو بھی آج مکمل طور پر لاک ڈاو¿ کیاگیاہے۔اس وقت ملک میں 1368 کورونا مثبت واقعات رپورٹ آئے ہیں۔ جس میں 39 افراد ہلاک ہوگئے ہیں۔ مہاراشٹرا کے زیادہ سے زیادہ مریضوں کی تعداد 230 ہوگئی ہے ، باقی ریاستوں میں بھی یہ صورتحال کم نہیں ہے۔
ایم پی میں کورونا مریضوں کے اعداد و شمار:
٭اندورمیں 44۔٭ جبل پورمیں8٭اجین میں5۔٭بھوپا ل میں5۔٭گوالیارمیں2۔٭شیوپوری میں2۔جبکہ ابھی تک ریاست میں پانچ افراد کی موت ہوچکی ہے۔
موت کے منھ میں اندور! 17 نئے مریض آئے سامنے، اندورمیں کل مریضوں کی تعداد 44 :
اندور میں مسلسل کورونامتاثرہ کی بڑھتی ہوئی تعدادکم ہونے کا نام نہیں لے رہی ہے۔ ہر روزاندورمیں بڑی تعداد میں کورونا مثبت مریض سامنے آرہے ہیں۔ آج پھر اندور میں 17 نئے مریض پائے گئے۔
معلوم ہوکہ کورونا انفیکشن کی وجہ سے مدھیہ پردیش کے اندور میں صورتحال مزیدخطرناک ہوگئی ہے ، شہر میں مکمل لاک ڈاو¿ن اور انتظامیہ کی سختی کے بعد بھی ، کورونا وائرس بہت سے علاقوں میں جا پہنچا ہے۔ یہاں کی صورتحال یہ ہے کہ پیر کے روز اندور میں کورونا مریضوں کے 17 معاملے سامنے آئے تھے ، جبکہ بھوپال میں بھی دو مثبت مریض پائے گئے ہیں۔وہیں ڈاکٹر پروین کاکہنا ہے کہ کمیونٹی سطح پر کورونا وبا پھیلنے کا امکان ہے۔ تاہم ، انتظامیہ لاک ڈاو¿ن میں مصروف ہے اور متاثرہ افراد کی کورنٹائین کے لئے کوشاں ہے۔ پیر کو ایم جی ایم میڈیکل کالج کی لیب میں 66 نمونے جانچ کے لئے پہنچے۔ ان میں سے 42 کا تعلق اندور سے تھا اور 17 کا تعلق دیگر اضلاع سے تھا۔ ان نمونوں کوجانچ کے لئے ایمس بھوپال بھیج دیا گیا تھا۔ آج آنے والی اس رپورٹ کے مطابق ، اندور سے بھوپال بھیجے گئے 40 مریضوں میں سے 17 کے نمونے مثبت آئے ہیں۔یہ خیال کیا جاتا ہے کہ وہ اس سے پہلے 27 متاثر ہ مریضوں کے ساتھ رابطے میں آئے تھے۔ ایک کے بعد ایک ، کورونا شہر کے 17 علاقوں تک پہنچ گیا ، انفیکشن کے باعث مثبت مریضوں سے ان کے اہل خانہ اور دیگر علاقوں میں دوسرے افراد تک پھیل رہے ہیں۔ تاہم ضلع انتظامیہ ان علاقوں کوخطرناک قرار دے کر صفائی فراہم کررہی ہے۔ وہ لوگ جن کی ممکنہ کورونا انفیکشن کی جانچ کی جارہی ہیں۔ اب ان میں سے زیادہ تر مریضوں کو کورونا ہونے کی تصدیق ہوگئی ہے۔ جس کی وجہ سے شہر میں کورونا مہاماری پھیلنے کا خدشہ ہے۔ غورطلب ہے کہ مدھیہ پردیش میں ابھی تک 66 کورونا مریض مثبت پائے گئے ہیں۔ جس میں 5 کی موت بھی ہوچکی ہے۔