ریاست بھر میں تقریباً 41 ہزار افراد کوکیاگیاہے قرنطینہ

52گاو¿ں کوروناکی زدمیں:

بھوپال:3مئی(نیانظریہ بیورو)
مدھیہ پردیش میں فی الحال ایسا کوئی ضلع یا تحصیل نہیں ہے ، جہاں کورونا وائرس کا انفیکشن نہیں پہنچا ہو ، لیکن دیہی علاقوں میں اتنا زیادہ انفیکشن نہیں پہنچا ہے۔ صرف مدھیہ پردیش کے 52 گاو¿ںہی کورونا وائرس کے انفیکشن سے متاثر ہوئے ہیں۔ ریاستی حکومت کے محکمہ پنچایت اور دیہی ترقی نے ریاست بھر سے اور ریاست گاو¿ں کا ایک سروے کیا۔ اس مدت کے دوران ، گاو¿ں میں گھر گھر جاکر سروے کیا گیا اورپتہ چلا کہ ریاست کے صرف 52 گاو¿ں میں کورونا وائرس کے انفیکشن کا اثر ہے۔
کورونا سے متاثرہ صرف ایک سو پچاس پائے گئے:
ریاستی حکومت کے ذریعہ دیہی علاقوں میں کئے گئے ایک سروے میں ، 126 باشندے کورونا متاثر پائے گئے۔ دیہی علاقوں میں کورونا کے اثر و رسوخ کے پیچھے اندور کے متاثرہ افراد کا ہاتھ پایا گیا ہے۔ اندور سے 77 افراد مختلف علاقوں میں پہنچ چکے ہیں۔ اس کی وجہ سے ، ریاست بھر میں قریب 41 ہزار افراد کو قرنطینہ کردیا گیا ہے۔
آٹھ لاکھ مزدور باہر سے مدھیہ پردیش واپس آئے:
محکمہ اطلاعات کے مطابق ، اب تک ضلع اور ریاست کے باہر سے 8 لاکھ 83 ہزار سے زیادہ مزدور مدھیہ پردیش واپس آئے ہیں۔ ان میں پانچ لاکھ مزدوروں کی شناخت کی جاچکی ہے۔
اب پورا گاو¿ں قرنطینہ ہوگا:
اب تک ، اس گاو¿ں میں جہاں کورونا متاثر ہوا تھا ، پھر اس کے آس پاس دس کلومیٹر کے رقبے کو کنٹینٹ زون قرار دیا گیا تھا ، لیکن ریاستی حکومت کی تجویز پر مرکزی حکومت نے اسے تبدیل کردیا ہے۔ اب وہ گاو¿ں جہاں کورونا متاثر ہوگا ، صرف اسی گاو¿ں کو کنٹینٹ ایریا قرار دیا جائے گا۔