کورونا بحران کے درمیان آن لائن دھوکہ دہی کا نیا طریقہ


بھوپال:20اپریل(نیانظریہ بیورو)
مدھیہ پردیش سائبر سیل کے عہدیداروں کے مطابق ، ٹھگی کر نے والوں کو آن لائن دھوکہ دہی کا ایک نیا طریقہ مل گیا ہے۔ ٹھگ اتنے شاطر ہیں کہ فون کرکے وہ پٹیل صاحب یا ٹھاکر صاحب جیسے عام نام سے مخاطب ہو کر پوچھتے ہیں کہ کیا آپ مجھے بھول گئے ہیں ، اس کے بعد وہ کہتے ہیں کہ یہ ہمارا نیانمبرہے۔ آپ ہمیں پہچان لیں۔ اس کے بعدوہ ادھرادھرکی باتیں کراپنے آپ کو قریبی ثابت کرنے کی کوشش کرتے ہیں ۔اگرآپ نے ان سے بات کرلی توسمجھ لیں کہ آپ اس کے جال میں پھنس چکے ہیں۔پھروہ خود کوعام نام بتاکرفون پر سادہ گفتگو شروع کرتا ہے ، اس کے بعد وہ آہستہ آہستہ اپنے جال میں پھنسالیتاہے۔
پھروہ کہتاہے کہ میںآپ کے اکاو¿نٹ میں رقم بھیج رہاہوں۔ میں بعد میں آپ سے لے لوں گا اور پھر فون پر تنخواہ کی درخواست بھیجتا ہوں ، جیسے ہی ایپ موصول ہوتی ہے ، رقم آپ کے بینک اکاو¿نٹ سے جعلساز کے اکاو¿نٹ میں منتقل کردی جاتی ہے۔جس کی شکایت ملنے کے بعد سائبرسیل نے ایڈوائزری جاری کی ہے تاکہ لوگ ٹھگی سے بچ سکیں۔
سائبر سیل نے جاری کی ایڈوائزری:
1-فون پر کسی نامعلوم شخص کے کہنے پر اپنے بینک اکاو¿نٹ میں کوئی رقم وصول نہ کریں اور نہ ہی اسے کسی نامعلوم شخص کے اکاو¿نٹ میں منتقل کریں۔
2-فون پر نامعلوم شخص سے بات کرتے ہوئے ، اپنے موبائل پر جیسے پی ٹی ایم ، فون پے کا استعمال کرتے ہوئے نامعلوم شخص کی ہدایات پر عمل نہ کریں۔
3-کسی نامعلوم شخص کو بینک ، یو پی آئی آئی ڈی ، یو پی آئی پن ، اے ٹی ایم کارڈ کی تفصیلات اور سی وی وی نمبر سے متعلق کوئی خفیہ معلومات شیئر نہ کریں۔
4-کسی نامعلوم شخص کے کہنے پر کوئی ا سکرین شیئرنگ ایپلی کیشن جیسے کوئیک سپورٹ ، کوئی ڈیسک اور ٹیم ویور کو ڈاو¿ن لوڈ نہ کریں۔
5-اگر آپ کو اس طرح کی کوئی کال آجاتی ہے تو فوری طور پر اسے قریب کے پولیس اسٹیشن کو آگاہ کریں۔
6 – آپ کی چوکسی ، افہام و تفہیم اور تعاون کی مدد سے ، اس طرح کے جعل سازوں ، ٹھگوں اور مجرموں کو روکا جاسکتا ہے۔
7-مدھیہ پردیش سائبر پولیس نے شکایت کے لئے 7049106300 نمبر جاری کیا ہے۔