ریاست کے دو نوجوانوں نے ملکربنایاسب سے سستا اسکیم شیٹ ماسک

بھوپال: 19 اپریل:(نیانظریہ بیورو)
کورونابحران کے وقت لوگوں کے لئے بنایا گیا ایک انوکھا اسکرین شیٹ ماسک ، جہاں اس ماسک کی بیرون ملک میں 200 قمیت ہے ، وہیں شوبیت شرما اور میگھا پرمار کا یہ ہندوستانی جگداو ماسک گھریلو سامان اور کچھ اسٹیشنری کی بیکار اشیاءسے صرف 10 روپے میں بنایاگیاہے ۔ اس ماسک کو بنانے کے لئے صرف 40 سینٹی میٹر کی لچکدار ربڑ پولس پارٹی سپل فلم اور ڈبل سائیڈ ٹیپ کا استعمال کیا گیا ہے۔
یہ انوکھا ایجاد ان کے ذریعہ انجام دیاگیا ہے ، جس کی وجہ سے ملک بھر میں بہت سارے افراد حوصلہ افزائی کر رہے ہیں اوراس تکنیک سے ماسک بنا رہے ہیں اور انھیں تمام جگہ دے رہے ہیں۔ یہ ماسک بنا کر ، اس نے ہمارے بہادر سپاہیوں کو دیا ہے جو ہماری حفاظت کے لئے ڈیوٹی پرتعینات ہیں۔ کورونا کے بحران کے وقت یہ ماسک ڈاکٹرز ، پولیس افسران ، گھر میں جھاڑو دینے والے تیار کرتے ہیں اور ان نوجوانوں نے اپنی جیب کی رقم خرچ کرکے ا سے تقسیم کیا ہے۔
یہ تمام ماسک ڈاکٹر استعمال کررہے ہیں اور ان کی بے حد تعریف کررہے ہیں ، جبکہ پولیس اہلکار اس طرح کے اسکرین شیٹ ماسک بنا رہے ہیں۔ اس ماسک کی ہر جگہ تعریف کی جارہی ہے۔ جب میگھا اور شوبیت سے پوچھا گیا کہ یہ آئیڈیا کہاں سے آیا ، تو انھوں نے کہا کہ جب ہم صدق دل سے کسی کی مدد کرنا چاہتے ہیں تو کہیں سے کوئی نہ کوئی حل نکل آتا ہے۔ ہم گھر میں بیٹھے تھے اور لوگوں کی مدد کرنا چاہتے تھے ، لہذا جب یہ خیال شوبیت ناتھ شرما کو آیا تو اس نے اس کا نام اسکیم شیٹ ماسک بنانے کے بعد دیا۔
اس ماسک کے استعمال کے بعد کسی کی کھانسی کا ایک دوسرے پر اثر نہیں پڑے گا۔ اس ماسک کودوسرے دن سینیٹائزرکرکے دوبارہ استعمال کیا جاسکتا ہے۔ میگھا اور شوبھیت نے یہ ماسک کئی دنوں سے لگاتار بنائے ہیں اور اپنی جیب کی رقم سے پولیس آفیسر اور ڈاکٹر کو دیئے ہیں۔ مدھیہ پردیش بھوپال کے ڈی آئی جی نے بھی اس کی تعریف کی ہے۔ وہیں محکمہ صحت میں سی ایم ایچ او بھوپال کی طرف سے بھی اس کی بے حد تعریف کی جارہی ہے اور وہاں کے تمام ڈاکٹر اور نرسیں بھی اس کا استعمال کررہی ہیں۔ ان کے ذریعہ یہ کہا گیا ہے کہ تمام لوگوں کو اس طرح کے ماسک کا استعمال کرنا چاہئے۔
میگھا اور شوبھیت نے تمام سوشل میڈیا پر ایسی ویڈیوز بنائیں ہیں اور لوگوں کو یہ سبق دے رہے ہیں کہ لوگ اس طرح کے ماسک بنانا سیکھیں اور انہوں نے تمام نوجوانوں سے بھی درخواست کی ہے کہ وہ مساکین اور ہمارے نوجوانوں کو اس طرح کے اور دوسرے ماسک بنانے میں ان کی مددکریں۔ ہمیں اس آفت کے دوران اپنی انسانیت کا فریضہ ادا کرنا چاہئے۔ اس کا طریقہ شوبیت شرما کے آفیشل اور میگھٹیماو¿نٹنیر پر انسٹاگرام ہینڈل پر شیئر کیا گیا ہے۔ شوبیت ناتھ شرما ایک بزنس مین ، کوہ پیما ، بائیک سوار ہیں اور میدیا پرمار ریاست کی پہلی خاتون ہیں جو ماو¿نٹ ایورسٹ پر چڑھیں ہیں ، اس کے علاوہ 4 دیگر براعظموں سے کوہ پیما بھی ہیں۔میگھا ریاستی حکومت کی بیٹی بچاو¿ بیٹی پڑھاو¿ کی برانڈ ایمبیسیڈربھی ہیں۔