ایم پی محکمہ صحت کے 49 ، محکمہ پولیس کے 34 ملازمین کورونا مثبت مریض


بھوپال میں کل 31 ہزار 480 پی پی ای کٹس دستیاب ، جس میں سے 24 ہزار 600 کٹس جاری کردی گئی ہیں
بھوپال :18اپریل(نیانظریہ بیورو)
مدھیہ پردیش میں کورونا وائرس کے پھیلاو¿ میں مسلسل اضافہ ہورہا ہے۔ عالم یہ ہے کہ محکمہ صحت کے 49 ملازمین اور محکمہ پولیس کے 34 افسران کی کورونا رپورٹ مثبت ہے۔ ان میں محکمہ صحت کے 4 آئی اے ایس افسران بھی شامل ہیں۔ تاہم ، محکمہ صحت سہولیات کے نام پر مناسب انتظامات کرنے کا دعوی کر رہا ہے۔ محکمہ صحت کی جانب سے پولیس ڈیپارٹمنٹ کو 1 ہزار کے قریب پی پی ای کٹس بھی دی گئی ہیں۔
غورطلب ہے کہ محکمہ صحت کے پرنسپل سکریٹری پلووی جین گویل بھی کورونا مثبت مریض ہیں۔ اس کے علاوہ محکمہ صحت کے 49 ملازمین ، جن میں آئی اے ایس جے وجئے کمار ، محکمہ صحت کے ڈپٹی ڈائریکٹر گیریش شرما اور میڈیکل ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ سومیش مشرا شامل ہیں ۔یہ سب کورونا مثبت مریض ہیں۔ ایک ہی وقت میں ، محکمہ صحت کے تقریبا 33 ملازمین کو معطل کیا گیا ہے۔
محکمہ صحت کے مثبت ملازمین کے ساتھ رابطے میں آنے والے 800 سے زائد افراد کو بھی قید کرلیا گیا ہے۔ صحت کی سہولیات اور آلات کی بات کریں تو بھوپال میں کل 31 ہزار 480 پی پی ای کٹس دستیاب ہیں۔ جس میں سے 24 ہزار 600 کٹس جاری کردی گئی ہیں۔وہیں 6 ہزار 880 پی پی ای کٹس اسٹاک میں رکھی گئی ہیں۔ اس کے علاوہ بھوپال میں 1 لاکھ 45 ہزار این 95 ماسک دستیاب ہیں اور 10 ہزار ماسک اسٹاک میں رکھے گئے ہیں۔ یہاں 3 پرت ماسک بھوپال میں کل 33 لاکھ 89 ہزار ہیں۔ جس میں سے 4 لاکھ 97 ہزار ماسک اسٹاک میں رکھے گئے ہیں۔ بھوپال میں کل 1929 آکسیجن سلنڈر دستیاب ہیں۔محکمہ پولیس میں اب تک 34 کورونا مثبت ملازم پائے گئے ہیں ، جن کا علاج چل رہا ہے۔ اچھی بات یہ ہے کہ ایک پولیس اہلکار کورونا کو شکست دینے کے بعد مکمل طور پر صحتمند ہوگئے ہےں۔ اس کے علاوہ پولیس اہلکاروں کے 50 سے زیادہ افراد اور ان کے اہل خانہ کو گھر سے الگ کردیا گیا ہے۔ پولیس لائن نہرو نگر میں مجموعی طور پر 6 خاندان گھر میں قید ہیں۔ اسی کے ساتھ ساتھ محکمہ آیوش کی جانب سے پولیس کے عملے کو کل 1 ہزار پی پی ای کٹس دستیاب کرادی گئی ہیں۔ پی پی ای کٹس ان پولیس اہلکاروں کو فراہم کی جارہی ہیں جو کورونا مثبت مریضوں کے علاقے میں ڈیوٹی پر ہیں۔ لہذا اسی محکمہ پولیس سے تمام ملازمین کو ماسک ، سینیٹائزر اور گرم پانی فراہم کیا جارہا ہے۔