بغیر کابینہ کے 26 دن حکومت چلاکرشیوراج نے کیاریکارڈقائم


بھوپال:17اپریل(نیانظریہ بیورو) مدھیہ پردیش کے وزیر اعلی شیوراج سنگھ چوہان ، جو ماما کے نام سے جانے جاتے ہیں ، نے جمعہ کے روز اپنے نام سے ایک اور نیا ریکارڈ قائم کیا ہے ، وہ بغیر کسی کابینہ کے 26 دن حکومت چلانے والے ملک کے پہلے وزیر اعلیٰ بن گئے ہیں ، اس سے قبل یہ ریکارڈ کرناٹک کے وزیراعلیٰ یدیورپا کے نام تھا۔ جس نے 24 دن کابینہ کے بغیر حکومت چلائی تھی۔ خاص بات یہ ہے کہ پوری دنیا کورونا کے بڑھتے ہوئے انفیکشن سے پریشان ہے ، اس سانحے کے دوران ، ایم پی واحد ریاست ہے جہاں نہ تو وزیر صحت ہے اور نہ ہی وزیر داخلہ۔ میدان جنگ میں اکیلے ہی وزیراعلیٰ کورونا کا محاذ سنبھال رہے ہیں۔
شیو راج سنگھ چوہان نے کیاریکارڈقائم:
جس دن شیوراج سنگھ چوہان نے وزیر اعلی کی حیثیت سے حلف لیا تھا، اس دن وزیر اعظم نریندر مودی نے کورونا وائرس کے انفیکشن کی وجہ سے لاک ڈاو¿ن کا اعلان کیاتھا۔ یہی وجہ ہے کہ شیوراج سنگھ چوہان کابینہ تشکیل نہیں دے سکے ، جبکہ شیوراج سنگھ جلدبازی میں راج بھون پہنچے اور وزیر اعلی کی حیثیت سے حلف لیا۔ 23 مارچ سے اب تک شیوراج سنگھ وزیروں کے بغیر حکومت چلا رہے ہیں۔
غورطلب ہے کہ کرناٹک کے یدیورپا نے 26 ویں دن کابینہ تشکیل دی تھی ، لیکن مدھیہ پردیش میں شیوراج سنگھ چوہان اکیلے ہی کمان سنبھال رہے ہیں ، یہی نہیں ، شیوراج سنگھ نے 4 مرتبہ ریاست کے وزیر اعلی بننے کا ریکارڈ بھی قائم کیا ہے۔ کانگریس شیو راج کے اس ریکارڈ پر مستقل حملہ آور ہے۔ کانگریس کا کہنا ہے کہ شیوراج نے ریاست کو کورونا کے لئے وقف کردیا ہے۔ سیاست کرتے ہوئے ، شیو راج کورونا سے تبدیلی کے دوران بھی خود کو برانڈ کرنے سے محروم نہیں ہیں۔
بی جے پی کے ترجمان رجنیش اگروال کا کہنا ہے کہ شیو راج سنگھ اپنی اہلیت ، تجربے کی بنیاد پر مستقل طور پر کام کررہے ہیں۔ ممکن ہے کہ حالات کی وجہ سے کابینہ تشکیل نہیں دی جاسکی ، لیکن حکومت ہند کی ہدایت پر عمل کیا جا رہا ہے۔بہرحال شیوراج سنگھ چوہان بغیر کابینہ کے 26 دن حکومت چلانے والے ملک کے پہلے وزیر اعلی بن گئے ہیں۔ اس سے قبل یہ ریکارڈ کرناٹک کے وزیراعلیٰ یدیورپا کے نام درج تھا۔