کورونا وائرس : بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن نے دیئے15 کروڑ ڈالر

نيويارک، 16 اپریل ( یواین آئی) مائیکروسافٹ کمپنی کے شریک بانی اورچیئرمین بل گیٹس کے ادارے ’بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن‘ نے عالمی وبا کورونا وائرس (كووڈ -19) کے خلاف جاری جنگ میں 15 کروڑ ڈالر کا اضافی عطیہ دینے کا اعلان کیا ہے۔
اس کے ساتھ ہی بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کی جانب سے اب تک كووڈ -19 سے نمٹنے کے لئے کل 25 کروڑ ڈالر کا تعاون کیا گیا ہے۔
بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کی جانب سے جاری ایک بیان کے مطابق اس اضافی رقم کا استعمال ڈايگنوسٹكس، علاج اور ویکسین کی تیاری میں کیا جائے گا۔ اس کے علاوہ اس مالی امداد سے كووڈ -19 سے برسرپیکار افریقی اور جنوبی ایشیائی ممالک کی بھی مدد کی جائے گی۔
مسٹر گیٹس نے کہا’’كووڈ -19 قیود وحدود کے قانون کو نہیں مانتا. انہوں نے کہا اگلے چند مہینوں میں زیادہ ترملک کورونا وائرس انفیکشن کی رفتار کو کم کرنے میں کامیاب ہوتے ہیں یا اس کے باوجود کسی اور ملک سے یہ وبا دوبارہ پھیل سکتی ہے۔ عالمی برادری کو یہ سمجھنا ہوگا کہ كووڈ -19 وبا اگر کسی ایک جگہ بھی ہے تو اس پر قابو پانے کی پوری کوشش ہونی چاہئے۔ اس وبا پر فتح حاصل کرنے کے لئے بڑے پیمانے پر بین الاقوامی فنڈنگ اور تعاون کی ضرورت ہو گی‘‘۔